2015. július 28., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. A mai témához megint nem tudtam összesedni tíz könyvet illetve szereplőt, így egy másik témára esett a választásom, ami nem más, mint A 10 kedvenc borító.


1. Katja Millay: Nyugalom tengere
Ez az a könyv, aminek a borítója nagyban hozzájárult ahhoz, hogy megvegyem. Szerencsére jó döntés volt, ugyanis imádtam a regényt! Értékelés itt.


2. Anna Todd: After (német kiadás)

Mindig úgy gondoltam, hogy az eredeti borítók a legszebbek, de amit anémetek összehozetk! Lenyűgöző, gyönyörű, de azért még szép az eredeti is, csak hát ez szebb.

3. J. K. Rowling: Harry Potter (fehér borítós)
Kedvenc sorozatom, szinte az összes borítója szép, viszont mindig is a fehér volt a kedvencem, igaz egyik része sincs meg ezzel a borítóval, csak négy másikkal. :D

4. J. A. Redmerski: A soha határa
A borítója miatt figyeltem fel a könyvre, majd elolvastam és imádtam. Értékelés itt.

5. E. Lockhart: A hazudósok
Elég sokan szidják, de nekem mégis nagyon tetszik. A színvilága csodás, ahogy a tenger képe is.

6. Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez?
Az írónő könyveinek a borítói hasonlóak, de nekem ez tetszik a legjobban. A kék szín, az árnyékok, szuper. :)


7. John Green: Looking for Alaska
A fekete, margarétás verziót imádom. A magyaré ezzel szemben először ocsmány volt, majd a rózsaszínnel javult a helyzet, de mpég mindig a fekete a best.

8. Cat Clarke: Összekuszálva
A vörös és fehér kontraszt miatt imádom, évek óta a kedvenc borítóim között szerepel.

9. Veronica Roth: A hűséges
Mind a három rész borítója tetszik, de a színei miatt ezé a legjobban.

10. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 8. - Örökké
Valamiért mindig tetszett, talán a színei miatt, de igazából bővebben nem tudnám megmondani miért.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése