2015. július 23., csütörtök

Thursday Tag - The Book Shuffle Tag


A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni.
A The Book Suffle Tag lényege, hogy tetszőleges számíú zenét felteszel egy lejátszási listára (teljesn mindegy, hova: telefon, ipod, online) és véletlenszerű lejátszásra állítod, a számokhoz pedig egy olyan könyvet rendelsz, ami azonnal eszedbe jut a számról. 
Én a telefonom lejátszási listáját használtam, de azért nem mentem végig a közel 200 számon...:D
Forrás: http://mostjo.blogspot.com

Sokszor csak egy-egy sor, máskor az egész dal illik a könyvre, máskor csak a cím miatt választottam azt, amit. Nagyon élveztem a kitöltését, bár nem volt épp egyszerű. :D


1. Taylor Swift - This Love
(Csak cover videót találtam)
Amit választottam:
Colleen Hoover: Reménytelen

"This love is alive back from the dead
These hands had to let it go free
And this love came back to me"

2. Lucy Hale - Kiss Me
Amit választottam:
Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér

"You talk to some girl
I dance with some guy
Catch each other's eye and we pretend
Like we don't care"


3. The Mowgli's - I'm Good
Amit választottam:
Gayle Forman: Csak egy nap

"Trying to figure out who I am
Or who I'm supposed to be"

4. Imagine Dragons - I Bet My Life
Amit választottam:
Anna Todd: After We Fell

"Now remember when I told you that's the last you'll see of me
Remember when I broke you down to tears
I know I took the path that you would never want for me
I gave you hell through all the years"
(De egyébként az egész dal)

5. The Vamps - Girls On TV
Amit választottam:
Sara Shepard: Pretty Little Liars

Ok: sorozat készült belőle.

6. One Direction - Where Do Broken Hearts Go
Amit választottam:
Kerstin Gier: Smaragdzöld

Ok: A Gideon-Gwendolyn között történtek, illetve Gwen és Leslie terve, azaz a mű eleje 

7. Emeli Snadé - Read All About It
Amit választottam:
Katie McGarry: Feszülő húr

"If the truth has been forbidden
Then we're breaking all the rules"

8. The Vanps - Can We Dance
Amit választottam:
Anna Todd: After

"I talk a lot of (shh) when I'm drinking, baby"

9. 5 Seconds of Summer - Greenlight
Amit választottam:
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 5. - Remény

"I don't wanna play this game no more" 
(December 20.)

10. Taylor Swift - All You Had To Do Was Stay
(Csak covervidót találtam)
Amit választottam:
Gayle Forman: Ha maradnék

Ok: A cím

11. 5 Seconds of Summer - Good Girls
Amit választottam:
Katie Alender - A rossz lányok nem halnak meg

"Good girls are bad girls"

12. Ed Sheeran - Lego House
Amit választottam:
E. Lockhart: A hazudósok

"I'm gonna pick up the pieces"

13. 5 Seconds of Summer - Long Way Home
Amit választottam:
Gayle Forman: Csak egy év

"Take me back to the middle of nowhere
Back to the place only you and I share
Remember all the memories?
The fireflies and make-believe"


14. Ed Sheeran - Taylor Swift: Everything Has Changed
Amit választottam:
Heidi McLaughlin: Örökké a csajom

"'Cause all I know is we said, "Hello."
And your eyes look like coming home
All I know is a simple name
Everything has changed
All I know is you held the door
You'll be mine and I'll be yours
All I know since yesterday is everything has changed"

15. Walk The Moon - Shut Up and Dance
Amit választottam:
K. A. Tucker: Tíz apró lélegzet

"This woman is my destiny"

16. Lucy Hale - Road Between
Amit választottam:
Jenny Downham: Amíg élek

"And I'm still getting to the good part
The breaking down
Learning how to write my story
And I'm in the middle of the madness
The living loose
Finding who I'm gonna be
From the start til the end
I'm still learning the road between"

17. One Direction - Strong
Amit választottam:
Colleen Hoover: Ugly Love

"Why is it so hard to say it?
My heart,
Your heart
Sit tight like book ends.

Pages
Between us
Written with no end.
So many words we're not saying.
Don't wanna wait 'til it's gone.
You make me strong."


18. One Direction: Little Things
Amit választottam:
J. L. Armentrout: Opál

Ok: értelemszerűen Katy és Daemon kapcsolata

19. One Direction: Act My Age
Amit választottam:
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 8. - Örökké

"I won't act my age"

20. One Direction: Best Song Ever ha nem esett volna le valakinek, igen, szeretem őket:D
Amit választottam:
J. K. Rowling: Harry Potter-sorozat

Ok: Best Books Ever

21. Simple Plan - Sean Paul: Summer Paradise
Amit választottam:
Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?

Ok: Nyáron játszódik a történet

22. 5 Seconds of Summer - Out of My Limit
Amit választottam:
Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen

Ok: Tavaly 50 könyv elolvasása volt a célom, ez meg az 51. volt :D

23. 5 Seconds of Summer - Unpredictable
Amit választottam:
John Green: Csillagainkban a hiba

"We can run down the street
With the stars in our eyes
We can tear down this town
In the dark of the night
Just open the door
We’ve got time on our side
We can make it out alive"


24. Demi Lovato - Neon Lights
Amit választottam:
Demi Lovato: Légy erős!

Ok: Demi által írt könyv

25. Mans Zelmerlöw - Heroes
Amit választottam:
J. L. Armentrout: Opposition - Ellenállás

"We are the heroes of our time
But we're dancing with the demons in our minds"

26. Sigma - Nobody To Love
Amit választottam:
Patrick Ness: Soha nincs vége

Ok: Egyrészt nincs a történet szerelmi szál, másrészt mivel egyedül van eleinte Seth, nincs kit megszeretnie. :D

27. James Blunt - Bonfire Heart
Amit választottam:
Veronica Roth: A hűséges

Ok: A borító

28. Demi Lovato - Made in the USA
Amit választottam:
Suzanne Collins: Az éhezők viadala

Ok: Amerikai írónő

29. Andy Grammer - Back Home
Amit választottam:
Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

"Kettőnk számára az otthon nem egy hely. 
Hanem egy személy.
És mi otthon vagyunk végre."


30. Lea Michele - Cannonball
Amit választottam:
J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje

"I was scared to death I was losing my mind
Break down
I couldn’t close my eyes I was pacing all night"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése