2015. július 2., csütörtök

Thursday Tag - Bookworm Book Tag


A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni.
Ma a Bookworm Book Tag-re esett a választásom.
Forrás: http://teklakonyvei.blogspot.com


Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Nem igazán. Viszont azt tudom, hogy már szinte azóta szeretek olvasni, mióta tudok. Persze a műfaj változik, de hát ez teljesen mindegy. Igazából csak egyre jobban és jobban szeretek olvasni.


Általában hol olvasol?
Mindenhol. Rengeteget olvasok az ágyamon és a babzsákfotelemben, illetve a nappaliban. És ez csak a lakáson belül van. Ezen kívül rendszeresen olvasok buszon, de ha úgy alakul, akkor vonaton és repülőn is. Meg suliban órák között és alatt is :$ Igazából bárhol képes vagyok olvasni, ha van időm.



Egyszerre szigorúan egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?
Általában csak egyet olvasok, de olvastam már többet is egyszerre. Van úgy, hogy nincs kedvem a könyvhöz az után, hogy elkezdtem, akkor olvasok mást. Valamint a kötelezők alatt is mindig olvasok mást is, hogy kibírjam. :D

Melyik a kedvenc műfajod?
A romantikus, illetve a fantasy. Ebből a kettőből olvastam már rengeteget, de akad egy-két más műfajú könyv is az olvasmánylistámon.

Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?
Nem feltétlenül, szeretnék más műfajokkal is megismerkedni, mint pl. krimi, horror, de több klasszikust is akarok olvasni.

Van kedvenc könyved?
A Harry Potter sorozat az örök kedvenc. Ezt nem múlhatja felül semmi. De persze e mellett rengeteg más kedvencem is van, itt megtekinthetők: http://moly.hu/tagok/viky0222/kedvenc-konyvek


Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Végignézve, még csak nem is magyar nyelvű könyv nyerte el ezt a címet, és ezt elég jó volt látni, mivel nem olvastam még túl sok angol könyvet. A nyertes tehát: Anna Todd: After We Fell. Ez 834 oldalas.

Milyen könyvet vettél utoljára?
J. K. Rowling: Harry Potter and the Goblet of Fire. Már csak ez az egy hiányzott az angol sorozatból. 

A könyvtári, vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
Mindig is a saját könyveimet szerettem jobban, így valószínű ezért nem járok könyvtárba. Kölcsönkérni is csak mostanában kezdtem el, illetve e-bookot is olvasok, de azért az is az enyém. :D

Jelenleg mit olvasol?
Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis, illetve Colleen Hoover: Finding Cinderella. A Mya Mavis-t lassan egy hónapja kezdtem el, de lehet rosszkor vágtam neki, a Finding Cinderella pedig kell a Hopeless sorozat befejezéseként, és ha már ingyen adják Amazonon, nem vártam a magyar megjelenésig.

Hol veszed a könyveidet?
Általában az Alexandrában, vagy a Könyvmolyképző honlapjáról rendelek. De ezen kívül rendeltem már a Gabotól, a Maximtól és a Bookdeporól is, valamint vettem e-könyvet az Amazonon.

Előrendeltél már valaha könyvet?
Persze. A Luxen sorozat részeit, a Losing Hope-ot, a Will & Will-t, az Alaska nyomábant rózsaszín borítóval. Most így hirelen ezek jutottak eszembe. :D

Hány könyvet veszel havonta?
Változó, van mikor egyáltalán nem veszek, máskor meg akár 10-et is.

Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Megvan a varázsuk, de nincs ahhoz türelmem, hogy átnézzem, mik vannak.

Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?
Igen. Nyilván tudom, mit olvastam már el.


Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?
Jelenleg nem, de azt az egyet el is szeretném adni/cserélni, az összes többire viszont egyszer szeretnék sort keríteni.

Mit csináls azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Többségében ott is maradnak. Van persze, amin már túladtam, de azok vagy nagyon szörnyűek voltak, vagy pedig egy sorozat első részei, amihez nem vettem volna meg a többit.

Adományoztál már könyvet?
Nem. Majd egyszer.

Volt már könyvstopod?
Nem, nem veszek annyi könyvet azért.

Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Mihez viszonyítva? Alapjaiban véve sok könyvem van, főleg a korosztályomhoz átlagban viszonyítva, viszont annyira azért nem rengeteg, ráadásul úgyis csak újabbakat és újabbakat akarok majd. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése