2015. július 7., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. A mai téma Top 10 könyv, amit rengetegen olvastak, de én nem. 
Igazság szerint csak pár jutott eszembe, a többit molyról lestem olvasás szerint. :D



1. J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura
Ez jutott először eszembe, mikor megláttam a mai témát. Szinte kultusznak számít már, azonban sosem olvastam, és nem is igazán vonz. Talán majd egyszer.

2. E. L. James: A szürke ötven árnyalata
Hát igen. Újabb nagyon felkapott könyv, amiből a film bőven elég volt. Meg az értékelések, de sajnos pont ezért érdekel. :D Majd ha egyszer nagyon fogok unatkozni, nem lesz semmi más, amit olvashatnék, akkor talán, ismétlem TALÁN elolvasom. :D

3. George R. R. Martin: Trónok harca
Mindig szembe jön velem, és nem csak a könyv, hanem a sorozat is. Érdekelne, hogy mi ilyen jó benne, de akárhányszor elolvasom a tartalmát, úgy érzem ez nem nekem való. De azért még lehet sort kerítek rá.

4. Rick Riordan: A villámtolvaj
A Percy Jackson-sorozat esetében úgy érzem, a molyos figyeltjeim 90%-a olvasta már. És elég nagy része imádja is. Mindenképp el fogom olvasni, mert kell két kihíváshoz is.

5. Andy Weir: A marsi
Egy időben szinte mindenki ezt olvasta, de most is elég sokan teszik. Engem meg hidegen hagy. :D


6. Leiner Laura: Késtél
Mivel A Szent Johanna gimit sokan olvasták és szerették, ezt is sokan olvasták. Mindenhonnan ez folyt, folyik még most is. Majd egyszer elolvasom. 

7. Janne Teller: Semmi
Szintén sokszor szembe jött velem, és már csak a címe miatt is érdekel. :D

8. Richelle Mead: Vámpírakadémia
Nem a legújabb már, de mégis sok embernél látom. A film közeledtével persze egyre többek kezébe került, újraolvasták a rajongók, azonban nem hiszem, hogy valaha el fogom olvasni, mert vámpíros.

9. J. R. Ward: Fekete Tőr Testvériség
Tudom, ez sorozat, viszont egyben említeném meg. Lehet, csak azért tűnik úgy, hogy mindenki ezt olvassa, mert sok részes, de szerintem azért egyébként is a kedvelt regények közé tartozik.

10. Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen
Az osztályban is többen olvasták, rendszeresen szembe jön velem, és nem csak a könyv, de a sorozat is. Ugyanakkor ez sem vonz igazán, pedig általában ami sokaknak tetszik, nekem is. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése