2015. július 12., vasárnap

Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen


Újabb Rubin pöttyös. Újabb sérült lelkű fiatalok. Úgy látszik e nélkül már nehéz könyvet írni, viszont a Callie, Kayden és a véletlen is egészen tetszett, hiába olvastam már sok hasonlót. Azonban nem lett a kedvencem sem, valami plusz hiányzott belőle.


A történet két főszereplője értelem szerűen Callie és Kayden. Mindkettőjüknek szörnyűséges dolgot kellett elszenvedinük fiatalkorukban. Már akkor egyszer véletlenül egymás felé sodorja őket a sors, mikor Callie megmenti Kayden életét. Évekkel később egy egyetemre kerülnek, ekkor pedig Kayden elhatározza, hogy közelebb kerül a lányhoz.


A történet nem túl izgalmas, itt nem ez a lényeg, hanem az érzelmek, azok változásai. Igazából hasonlót olvasott már mindenki, nem túl meglepőek az események alakulásai, a vége mégis megdöbbentett, és brutális függővéget hagyott maga után. Azonban annyira nem nőtt a szívemhez a mű, hogy azonnal fussak a folytatásért, mikor az megjelent. Nem is tudom pontosan mi hiányzott, talán kicsit több váratlan fordulat, valami plusz, ami miatt nem éreztem volna úgy, hogy én ezt már olvastam.

Callie karaktere furcsa volt, egyszerre kedveltem, és maradt semleges. Ugyanakkor érdekes volt nézni a változást, ahogy próbált túllépni a fiatalokori borzalmakon. Szép lassan, lépésről lépésre. Imádtam a listáját, amit Seth-tel vezettek, sokat segíthet bárkinek hasonló,de teljesen másmilyen helyzetben is. Megadja a kezdőlökést ahhoz, hogy olyan dolgokat is megtegyünk az életben, amit amúgy nem tennénk.
"Csak azért, mert a világ tele van rossz dolgokkal, nekem még nem kell hagynom, hogy ez elszomorítson."
Kayden is érdekes volt, kedveltem, de nem annyira, mint ahogy átlagban szoktam a férfi főszereplőket. Jó volt látni, hogy próbált szembeszállni az apjával, ő is igyekezett továbblépni. A barátnője viszont kifejezettem irritált. Ráadásul mégfelesleges is volt ez a szál, a barátnő pedig olyan buta liba volt, hogy már nevetni sem lehetett róla, csak fájt, mikor jelen volt.

Seth lett a kedvenc szereplőm, ahogy általában a meleg szereplők többsége. Azonban mivel van olyan meleg karakter, akit jobban kedvelek, mellette azért Seth sem tökéletes, viszont ez a könyv sokat köszönhet neki. Megnevetetett, támogatott azon módon, ahogy egy könyvbeli fiktív személy ezt megteheti. Jó barátja volt Callie-nek, segített neki, de Kaydennek is a maga módján.

Összességében kedvenc nem lett, de tetszett a cselekmény, a szereplőket sem utáltam, a folytatásra is kíváncsi vagyok. Előbb-utóbb csak sorra kerül a Callie, Kayden és a megváltás is.

Szerző: Jessica Sorensen
Cím: Callie, Kayden és a véletlen (The Coincidence os Callie & Kayden)
Oldalak száma: 344
Megjelenés: 2014 (2012)
Kiadó: Könyvmolyképző
Borító: Az eső nagyon tetszik rajta
Kedvenc szereplő: Seth
Legkevésbé kedvelt szereplő: Kelli ő volt Kayden barátnője, ugye? :D
Ami tetszett: Seth megszólalásai, a lista
Ami nem tetszett: A túlzott kiszámíthatóság
Kedvenc idézet: "Élj a mának, ragadd meg, használd ki, ahogy csak akarod!"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése