2015. november 12., csütörtök

Thursday Tag - Blogger Identity Tag


Ma a Thursday Tag keretein belül a Blogger Identity Tagre esett a választásom, ami nem is igazán book tag, mivel inkább maga a blogger áll a középpontban. Több helyen is találkoztam már a kérdéssorral, jelenleg AniTiger blogjáról nézem a kérdéseket, az ő válaszait ITT olvashatjátok.

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
Hogy miért kezdtem, arra már pontosan nem emlékszek, viszont azt tudom (na meg egyszerű visszakeresni:D), hogy 2012. októberében vágtam bele a blogolásba, valamint idén nyáron kezdtem el tényleg rendszeresen foglalkozni vele.

2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?
Blogon nem volt korábban, rajongói oldalan azonban igen. Az mlapon kezdtem elsőzör azt hiszem Alkonyattal foglalkozó oldallal, majd jött a Harry Potter. Utóbbi még mindig megvan, nincs szívem törölni, túl sokat foglalkoztam vele, de az Alkonyatos már nincs meg.

3. Miért pont könyves blogot írsz?
Mert szeretem a könyveket, szeretek írni róluk. Nagyon nagy részét képezi az olvasás az életemnek, így értelem szerűen ez jött. :)

4. Honnan jött a blogod nevének ötlete?
A blog ezmegaz néven indult, mivel ez az egy volt, ami eszembe jutott, és nem volt foglalt. :D Aztán váltottam an jelenlegire, ami egy idézetből jött.


5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?
Álnéven kezdtem, majd rájötttem, hogy nem tetszik, semmi értelme, így mondhatni a sajáton blogolok, viszont nem szoktam magam reklámozni névvel együtt, szóval én vagyok a névelen blogger... :D

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?
Szeretem leírni, hogyan találkoztam először a könyvvel, vagy éppen a szerzővel. Aztán összefoglalom pár mondatban a történéseket, de semmi spoiler. Régen csak úgy tudtam megírni egy értékelést, hogy lelőttem a cselekményt, ma már ezt nem teszem. Aztán szoktam írni a történetről, a szereplőkről, milyen érzelmeket váltott ki belőlem a könyv olvasás során. A többi pedig a regénytől függ.

7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?
A történet egy-egy fontosabb eleme szerint keresek mostanában (régebben csak a borítót raktam be a bejegyzésbe). Például az utóbbi kettőben volt egy cirkusz, mivel ott játszódik a történet, majd egy gitár, mert fontos szerepe van a zenének a regényben.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Szeretem őket, szoktam játszani, amennyiben nem kell kismillió ilyen-olyan oldalt lájkolni facebookon. A blogon egyelőre nem volt még nyereményjáték, nem kizárt, hogy lesz, de egyelőre még nem tervezem.

9. Szoktál recenziós könyvet olvasni?
Szoktam, nemrég kerültem kapcsolatba az Athenaeum kiadóval.

10. Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?
Sehogy, mivel nem szoktam mondogatni. Nem mintha szégyenletes lenne, vagy valami, de nem érzem szükségét, hogy hirdessem. Molyon persze más, ott van az a közösség, akinek igazán szól ez a blog. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése