2015. július 21., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. Újfent nem a mai témát csinálom meg, hanem az egyel előbbit, ami nem más, mint a 10 könyv, ami legutoljára került a birtokomba.
A legújabbtól visszafele:

1. Nathan Filer: The Shock of the Fall
Hirtelen felindulásból elkövetett vásárlás volt Norvégiában. Tényleg, nem akartam vásárolni, csak kiabált a polcról! Na jó, kit hülyítek? Persze, hogy akartam vásárolni:D

2. J. K. Rowling: Harry Potter and the Goblet of Fire
Szintén Norvégiában vettem, ez szinte konkrét cél volt, mivel ez az egy rész hiányzott már csak.

3. Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Never Never 2.
Elég olcsón adják Amazonon, így hát miért ne alapon vettem meg.

4. Colleen Hoover: Losing Hope - Reményvesztett
Úgy egy évet vártam rá, alap volt, hogy előrendelem. Elit Team 0066. :)

5. Jennifer L. Armentrout: Opposition - Ellenállás
Kedvenc sorozatom utolsó része, szintén Elit Team (0077)

6. Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
Nagyon szerettem voln már régóta, a maxim 1+1 akciója pedig kapóra jött.

7. John Green - David Levithan: Will & Will
John Green kedvenc, így ez is alap volt. Maxim 1+1 szintén, előrendelés volt.

8. J. K. Rowling: Bogar bard meséi
Szintén régóta szerettem voln, Harry Potter rajongóként kötelező!

9. Marni Bates: Segítség, YouTube-sztár lettem!
Igazából kíváncsi voltam mi ez a nagy rajongás a LOL-könyvek körül, de főképp azért vettem meg, meg Marni Magyarországon járt, ráadásul Győrben is, így nem kellett sokat utaznom a dedikálás miatt. :D

10. Sandi Lynn: Love in Between
Ingyen dobálják Amazonon, úgyhogy újabb mert miért ne vásárlás volt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése