2017. szeptember 6., szerda

Ez történt - 2017. március-augusztus, avagy miért tűntem el, és mi lesz ezután


Szóval... kár szépíteni a dolgokat, az elmúlt fél évben teljesen eltűntem. Sokáig bűntudatom volt és kicsit rosszul éreztem magam, ahányszor csak eszembe jutott a blog, végül a vizsgaidőszak közeledtével mégis teljesen elengedtem. Nem tudtam, mi lesz, de az elmúlt hetekben nagyon hiányzott a blogolás. Sokat gondolkodtam, hogy legyen, gondoltam rá, hogy teljesen újrakezdem más néven, más formában, de mégsem volt szívem teljesen magára hagyni a Reader with Thousand Lives-t, mert rengetegerígy újra itt vagyok. Valószínűsíthetően lesznek változások a korábban megszokottakhoz képest (szeretnék végre rendszert bevezetni, amit gondolom senki nem bánna így lassan öt év után:D), de a változás jó lesz. Én örülni fogok, ha bekövetkeznek, és remélem nektek is tetszeni fog majd. Konkrétumokat most nem írok, maradjanak egyelőre titkok, hátha mégsem jönne össze az, amit tervezek. Mint ahogy eddig nagyjából mindig...  Egyelőre maradjunk ennyinél, és most térjünk rá az olvasós-filmes-beszerzéses, a szokásos Ez történt bejegyzésre (még akkor is, ha már lassan megint hónap közepe van...).

Olvasás szempontjából nagyon jó fél évet tudhatok magam mögött, összesen harmincöt különböző könyv fordult meg a kezeim között, és többségében nagyon élveztem is őket. Nagyrészt a komfortzónámon belül maradtam a romantikus-ifjúsági-fantasy vonalon, de akadt egy-kettő más is, például elolvastam a második Agatha Christie könyvemet is. Angolul is olvastam összesen kilencszer, így teljesítettem az egyik olvasós újévi fogadalmamt is, aminek nagyon örültem. És akkor a teljes lista:

Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel
Nova Ren Suma: The Walls Around Us
Peternelle Van Arsdale: The Beast is an Animal
Anna-Marie McLemore: Wild Beauty
J. K. Rowling: Harry Potter and the Order of the Phoenix
Rick Riordan: A titán átka
Rick Riordan: Csata a labirintusban
Colleen Hoover: Maybe Not
Papp Dóra: Tükörlelkek 2.
Agatha Christie: Gyilkosság az Orient expresszen
Kiera Cass: A Párválasztó
Jandy Nelson: Neked adom a napot
Julie Buxbaum: Három dolgot mondj
Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító
J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
J. K. Rowling: Harry potter és az azkabani fogoly
Lisa Heathfield: Papírpillangók
Marie-Aude Murail: Tartós hullám
Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt
J. K. Rowling: Harry Potter és a Tűz Serlege
Sarah Andersen: Puha boldog puffancs
Rick Riordan: Az utolsó olimposzi
Colleen Hoover: Egy nap talán
Jojo Moys: Mielőtt megismertelek
Jennifer E. Smith: Milyen a boldogság?
Leiner Laura: Bábel
Cynthia Hand: Amikor búcsúzunk
J. K. Rowling: Fantastic Beasts and Where to Find Them
Penelope Douglas: Szívatás
Anna Todd: Before
Anna Todd: Nothing More
Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Soha, de soha 1.
Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Soha, de soha 2.
Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Never Never 3.
Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa

Beszerzések:
Az elmúlt néhány hónap természetesen nem telhetett el beszerzések nélkül, már csak azért sem, hogy Könyvfesztiválon jártam idént is (erről kivételesen írtam is, ITT elolvasható). Akkor tizenkettő könyvvel gyarapodott a magánkönyvtáram, amiből nyolcat már el is olvastam, előtte kettővel, utána pedig hét könyvet szereztem be. Volt itt molyos ajándékozás, BookDepos rendelés, Libri és bolhapiac is, amit miatt például hozzám került a The House of Hades, Az Olimposz hősei sorozat negyedi része, pedig még az előző három sincs meg. A címek:

Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a megváltás
J. K. Rowling: Harry Potter und der Orden des Phönix
Cassandra Clare: Az angyal
Cassandra Clare: A herceg
Cassandra Clare - Sarah Rees Brennan: Az Árnyvadász Akadémia
Julie Buxbaum: Három dolgot mondj
Lisa Heathfied: Papírpillangók
Cynthia Hand: Amikor búcsúzunk
Colleen Hoover: Egy nap talán
Colleen Hoove - Tarryn Fisher: Soha, de soha 1.
J. L. Armentrout: Oblivion - Feledés 3.
Marie-Aude Murail: Tartós hullám
Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító
Sarah Andersen: Puha boldog puffancs
J. K. Rowling: Harry Potter und der Feuerkelch
J. K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone (20th anniversary Ravenclaw hard cover)
Rick Riordan: The House of Hades
Nicola Yoon: A nap is csillag 
Nicola Yoon: Minden, minden
Zoe Sugg: Girl Online - A turné
Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Soha, de soha 2.

A blogról a bejegyzés elején írtam, az Ezt néztem rész pedig most kimarad. Egyszerűen nagyon sok mindent néztem meg, összesen 45 új filmet és 15 különböző sorozatot, sosem végeznék, ha mindenről írnék, ahogy eddig tettem. Következő hónapban megint jön majd, addig is snitten megnézhetitek a nézéseimet és értékeléseimet, ha érdekelnek. @viky0222 néven vagyok fent. :) 

Jelenlegi kedvenc dal:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése