2015. szeptember 22., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. Ma összegyűjtöttem nektek azt a tíz könyvet, amit ősszel el szeretnék olvasni. Molyon kihívás is van hozzá, így nem volt nehéz feladatom, abból már kettőt el is olvastam, azt helyettesítettem mással.

1. J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje
Újraolvasás, nyolcadszorra sem tudom megunni a sorozatot. Mindig ott van, ha máshoz nincs kedvem. Mindig tudja ugyan azt az élményt nyújtani.

2. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. - Kezdet
Szintén újraolvasás. Kíváncsi vagyok, most hogy látom majd az egész sorozatot, meg mindent. Értékeléseket ITT elolvashatjátok. :)

3. Marni Bates: Segítség, Youtube-sztár lettem!
Ezt a könyvet igazság szerint azért szerezetem be, mert Marni Magyarországon dedikált, azt meg hát nem hagyhatom ki. :D Ki tudja mikor lett volna alkalmam erre később, mikor már túl vagyok az olvasáson.

4. Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Never never
CoHo nagy kedvencem, így ez a könyv sem maradhat ki. Ráadásul ingyen szereztem be az Amazonról e-könyvben.

5. Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 5.
Szeretnék tovább haladni a sorozattal, ha olyan könyvre vágyok, amin nem kell gondolkodni, szuper választás. Egyébként nem feltétlenül tudnám elviselni Mia szenvedéseit. :D

6. Nicole Williams: Crash - Zuhanás
Kíváncsi vagyok rá, még a Könyvfeszten szereztem be csere útján. 

7. Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
Nagyon régen keltette fel az érdeklődésem, végül akkor rendeltem meg, mikor a Maxim kiadónak volt az 1+1-es akciója, és kellett valami a Will & Will mellé. 

8. Leiner Laura: Késtél
Kíváncsi vagyok, hogy az SzJG és a Bábel után milyennek fogom találni. Hallottam ról jót és rosszat is. Majd meglátjuk.

9. Rachel Van Dyken: Egyetlen
Recenziós példány, így mindenképp hamar sort szeretnék rá keríteni (szerintem ma el is kezdem).

10. Cecelia Ahern: A szerelem kézikönyve
Az első mondat miatt figyeltem fel rá, ráadásul olvastam már két könyvet az írónőtől, kíváncsi vagyok, ez milyen lesz. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése