2015. szeptember 8., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. Ma 10 olyan sorozatot hoztam, amiket még nem fejeztem be. Elég sok volt a lehetőség, hihetetlen, hogy mostanában szinte mindenből soroztaot kell csinálni. :/

1. Colleen Hoover: Slammed-sorozat
Bár elolvashattam volna a harmadik részt már angolul, inkább megvárom magyarul, és elvileg ősszel jön is. Az egyik legjobban várt megjelenés a listámon. :)

2. Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója-sorozat
Az első négy részt, valamint a négy és felediket olvastam eddig. Általában akkor kezdek bele, amikor semmihez nincs kedvem, nem akarok gondolkodni a könyvön. Ehhez tökéletes könyvek. 

3. Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás-sorozat
Már csak a Veszedelmes sorscsapást nem olvastam, viszont annyira nem is vágyok rá, majd ha egyszer lesz annyi szabadidőm, elolvasom, de nem érzem túl sürgetőnek, pedig az első részt imádtam.

4. Stephanie Perkins: Anna és a francia csók-sorozat
Az utolsó rész még nem jelent meg magyarul, és bár a This Girl-höz (Slammed 3.) hasonlóan ezt is elolvashattam volna már, mégis inkább várok a magyarra. Pláne, hogy amúgy is megakarom venni. 

5. J. A. Redmerski: A soha határa-sorozat
Nagyon imádtam az első részt, azonban a másodikról szinte csak rossz kritikát láttam, így nem valószínű, hogy elolvasom. Maximum, ha kifogyok az olvasnivalókból (aminek a valószínűsége nagyjából nulla:D).

6. Scott Westerfeld: Csúfok-sorozat
Ez sem vonz már annyira, pedig tetszett a két rész, amit olvastam. Mindenesere tervben van a Különlegesek is, előbb-utóbb csak sorra kerül.

7. L. J. Smith: Vámpírnaplók
Soha nem fogom befejezni. Soha. Akkor se, ha piros hó esik. Az első négy rész még egész jó volt, de mikor jött a sorozat a sorozatban, valami borzalmas lett. Az ötödik, hatodik és hetedik részt még sikerült legyűrnöm, de utóbbi kettőt csak azért, hogy megtudjam végre a végkifejletet. (Ami aztán nem is volt jó...)

8. Claudia Gray: Evernight-sorozat
Szerettem a sorozatot, el is olvastam a négy részét, aztán később jött egy ötödik, azonban arra már nem vagyok kíváncsi. 

9. Katie McGarry: Feszülő húr-sorozat
Nagyon kíváncsi vagyok a további részekre, csak sajnos eddig nem alakult úgy, hogy megvegyem és elolvassam azd eddig megjelent második és harmadik részt. De ami késik nem múlik. ;)

10. Cassandra Clare: A Végzet Ereklyéi-sorozat
Ezt is nagyon akarnám olvasni, de lassan egy éve olvastam az első részt, és azóta sem folytattam. Szeretném, csak hát annyi mindent kéne olvasni egyszerre szinte. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése