2015. szeptember 15., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. Most Top 10 mellékszereplőt hozok nektek!

1. Luna Lovegood (Harry Potter)
Mindig imádtam őt, mindig fel merte vállani önmagaát, a furcsa dolgait, nem érdekelte ki mit gondol róla. Bátor volt és erős. Az egyik kedvencem a sorozatban.

2. Daniel (Losing Hope)
Annyira kár volt, hogy a Hopeless-ben még nem jelent meg. Szinte jobban imádtam, mint Holdert, a főszereplőt, pedig az nem kis szó. :D Szerencsére a Finding Cinderella már az ő szemszögéből íródott.

3. Landon (After)
Négy részen keresztül imádtam, kedvenc szereplőm lett, szinte egyszer sem éreztem azt, hogy fejbe akarom vágni egy döntése miatt. Mindig ott van a barátainak (meg Hardinnak:D), segít nekik.

4. Archer (Luxen)
Rengeteg vicces pillanatott hozott az életembe a jelenlétével, ráadásul pozitívan csalódtam benne még az Originban. Persze a viccek mellet, mindig támogatta a barátait, harcolt értük.

5. Dee (Csak egy nap)
Annyira jó stílusa van! Már az elég volt ahhoz, hogy megkedveljem, az egyik legjobb karakter.

6. Kiersten (Visszavonuló)
Őt is a stílusa miatt kedveltem meg. Egyszerűen leesett az állam, mikor először megszólalt. :D Pillangósan jó vol! ;)

7. Ciklon (Tíz apró lélegzet)
Rajta döbbentem meg a legjobban a személyiségét illetően, egyáltalán nem gondoltam volna, hogy olyan, amilyen. A pozitív csalódás mintapéldája.

8. Uriah (A beavatott)
Nagyon-nagyon a szívemhez nőtt, de fogalmam sincs pontosan miért. Csak úgy megtörtént. :)

9. Punk (Bábel)
Még a nevét sem tudjuk, de rengeteget nevettem a beteg megmozdulásain. Hihetetlen volt, de pont ezért bírtam. Mindig volt mint röhögni. :D

10. Warren (Maybe Someday)
Mikor először megjelent, kissé furcsálltam, mondjuk furcsa is maradt, de megkedveltem. Egyetlen egyszer tudtam volna megütni, de szerencsére azon is túllépett. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése