2015. szeptember 17., csütörtök

Thursday Tag - Az első és utolsó book tag


A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni. 
Már régen meg akartam csinálni Az első és utolsó book taget, de valamiér mindig más lett helyette. Ma azonban ezt választottam.
A kérdéseket AniTiger oldalán láttam. (Hagyjatok! Olvasok!)

1. Miről szólt az első blogbejegyzésed? Miről az utolsó?
Az első egy bemutatkozás féle szösszenet volt, az utolsóban pedig Colleen Hoover Finding Cinderella című művéről írtam.

2. Ki volt az első blogger, akitől olvastál? Ki az utolsó?
Hűű, hát pontosan nem rémlik ki volt az első blogger, akit olvastam. Régen sok fanfictiont olvastam. Amire emlékszek, hogy Deszy Harry Potteres fanfic-ét olvastam. Rá is már elég régen találtam. Könyves tekintetben is ő volt az első blogger, akit olvastam. 
Az utolsó pedig AniTiger blogja volt, mivel onnan nézem a kérdéseket. :D

3. Melyik az első könyv, aminek a megvásárlására emlékszel? Melyik az utolsó?
A Fiúk Kizárva sorozat valamelyik része. Ez rémlik, régen nagy rajongója voltam, sok rész volt meg, de persze azóta kinőttem belőle.
Az utolsót egyértelműen nem tudom megnevezni, mert pont tegnap vettem négy könyvet, ezek pedig: Papp Dóra: Tükörlelkek, Katie McGarry: Aki mer, az nyer, Katie McGarry: Szívkarambol, Tahereh Mafi: Ne érints.

4. Melyik volt az első könyv, amit teljesen egyedül olvastál el? Melyik könyvet olvastad utoljára?
Az első biztosan valamilyen mesekönyv volt, de A két Lottit tuti egyedül olvastam el, harmadikban már biztos túl voltam rajta, és nem kötelező volt.
Utoljára pedig a Harry Potter és a Tűz Serlegét olvastam el nyolcadszorra, jelenleg pedig az Utóirat: Szeretleket olvasom.

5. Melyik volt az első disztópia, amit elolvastál? Melyik az utolsó?
Az első Az éhezők viadala, az utolsó pedig Hugh Howey Holstonja, ezt még májusban olvastam. :O

6. Mi volt az első paranormál romantikus, amit olvastál? Mi az utolsó?
Őszintén szólva, fogalmam sincs. :D

7. Melyik volt az első könyv, amin sírtál? Melyik az utolsó?
Az első ötödikesként A Pál utcai fiúk volt. Aztán mikor másodszor is elolvastam, akkor is megkönnyeztem a végét.
Az utolsó pedig Colleen Hoover: Maybe Someday. Eddig azt hiszem nem volt olyan CoHo könyv, amin ne sírtam volna...

8. Melyik volt ez első sorozat, amit befejeztél? Melyik az utolsó?
Az első a Harry Potter volt, az utolsó pedig *most megy és meglesi molyon*...
az Időtlen szerelem trilógia volt.

9. Melyik volt az első könyv, amit nem tudtál befejezni? Melyik az utolsó?
Az első, amire emlékszek, a Máris hiányzol című regény. Egyszerűen nem kötött le, és a fordítás sem volt az igazi. Ugrált az E/1 és az E/3 között...
Az utolsó pedig Tammara Webber: A sorok között. Rettenetesen unalmas volt, folyamatosan az ismétlődött, úgy alakult ki a szerelmi háromszög, hogy észre sem vettem. Csak ott volt. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése