2015. szeptember 3., csütörtök

Thursday Tag - Marry, Kiss, Cliff kihívás


A mai nap folyamán egy olyan könyvekkel kapcsolatos kihívást csináltam meg, amivel régóta szemeztem, több blogon is láttam már. Ez nem más, mint a Marry, Kiss or Cliff? kihívás. Ennek lényege, hogy összeírunk x számú karaktert (mindenképp hárommal legyen osztható a mennyiség), majd minden körben kihúzunk hármat. Ezek közül el kell dönteni, kivel házasodnánk össze, kit csókolnánk meg és kit löknénk le egy hegy tetejéről. Igazán izgalmasnak ígérkezik, lássunk is neki. :)

Első kör



Házasság: Bárki bármit mond, én nagyon megkedveltem Hardint az After (Miután) sorozatból, nagyon megváltozott, persze néha fejbe tudtam volna vágni, de azért egyértelműen ő top számomra. 

Csók: Cortez a Szent Johanna gimiből. Őszintén szólva sosem rajongtam érte annyira mint mások, sokkal inkább Ricsi volt a nyerő.

Szikla: Egyértelműen Blake. Ki nem állhattam a kis @!!#@ :D A legmagasabb hegy tetejéről lökném le. És reélem sokat pattogna, biztos, ami biztos. Egyébként nem vagyok aggresszív:D

Második kör



Házasság: Finnick!! *-* Örök kedvenc, szinte bárkit lenyomna a top álompasi listámon.

Csók: Gus. Nagyon kedveltem őt, a humorát, a félmosolyát, a metaforáját, de sajnos Finnickkel szemben esélye sem volt.

Szikla: Nagy Alkonyat fan voltam, de már akkor is Jacobot részesítettem előnyben, így Edwardot a szikláról dobom le. (Kár, hogy nem halna meg:D)

Harmadik kör



Házasság: Négyes. Szintén rajta van a könyves álompasi listámon, főleg A beavatott első része miatt, illetve a novellái miatt.

Csók: Caleb, szintén A beavatottból. Igazság szerint azzal a céllal írtam fel, hogy majd sziklára kerül, de inkább őt csókolom meg, mint Féregfarkot. brrrrr...

Szikla: Pettigrew. Egy ujjal nem nyúlnék hozzá, csak annyi ideig, míg adok neki egy kezdőlökést. Megérdemli a kis aljas, áruló patkány.

Negyedik kör



Házasság: Hatalmas gonban voltam, kit is válasszak, de mindent összevetve végül Willemre esett a választásom, a Csak egy nap/Csak egy év szereplőjére. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen esetben valaki legyőzi Daemont, de Willem minidg kedves volt, színészkedik, valahogy jobban megfogott így utólag.

Csók: Azért Daemon ennyit megérdemel ;) Attól még imádom őt is a piszkos fantáziájával és humorával. :D

Szikla: Gale! Sosem szerettem, ahogy Peetat sem. Nem értem, hogy aki rajon érte, miért teszi. Számomra csak egy féltékeny, gyáva ember, aki csak akkor képes igazán bevallani az érzelmeit, és lépést tenni a szeretett lány felé, mikor az mást talál. 

Ötödik kör



Házasság: Neville. Kis aranyos, aki igazi férfivá növi ki magát (és itt most kivételesen nem a színészre gondolok, hanem a karakter jellemére). Ahogy esetlen kisfiúból válik a csata egyik vezéralakjává. *-* Imádom!

Csók: Itt már bajban voltam, de azt hiszem Gideont választom az Időtlen szerelem trilógiából, őt azért valamennyire kedveltem is. Nem annyira, mint mások, de hangyányit igen.

Szikla: Eleinte még majdnem kedveltem Zedet (After), majd egyre több aljasabb dolgot művelt, így hamar lett utálat tárgya. Megérdemli a sziklát.

Hatodik kör



Házasság: Cricket a Lola és a szomszéd srácból. Egyszerűen imádtam őt, de nehéz megfogalmanom, miért. Egyszerűen csak megtörtént. 

Csók: Thomas azért megérdemel egy csókot, noha az Útvesztő során jobban kedveltem Newot és Minhot is.

Szikla: Pápá Voldi! ;) Na jó, ő egyértelmű volt, hogy ide kerül, de azért vicces lett volna, ha három utált karakter jön egy körbe, ezért is írtam bele. Ne mindegy, le a szikláról!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése