2015. október 27., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet/szerzőt/sorozatot/stb. Ma Halloween témájú Top 10 Tuesday bejegyzést javasoltak, ám nem rajongok az "ünnepért", így mást hoztam nektek, ami nem más, mint a Top 10 folytatás, amit nagyon várok.


1. Anna Todd: Before

Nagyon imádtam a sorozatot, így egyértelműen szükségem van erre a Hardin szemszögből megírt történetre, Mindenképp. Hamarosan valószínűleg elő is rendelem, a könyv december elején fog megjelenni.


2. Colleen Hoover: This Girl - Ez a lány

A Slammed-sorozat is nagy kedvencem, alig várom, hogy a kezem ügyébe kerüljön, szintén elő fogom rendelni, amint lehet. Nem segít a várakozásban az sem, hogy az egyik slamet márolvastam belőle, és valami csodálatos lett! Szinte fizikai fájdalmat okoz a várakozás. :D


3. Jennifer L. Armentrout: Shadows -Árnyékok

Bár ez előzménytörténet, mégis folytatásnak nevezném, legalábbis egy újabb kötete a Luxen sorozatnak, amit imádtam, így jót tesz majd a lelkemnek, hogy egy kicsit visszatérhetek a szeretett világba, még ha nem is Katy és Deamon szemszögéből történik ez.


4. Colleen Hoover: Finding Cinderella - Helló, Hamupipőke!

Bár a könyvet angolul már olvastam, nagyon várom a magyar megjelenést, hiszen jó lenne a polcomon tudni, hogy teljes legyen a Hopeless sorozat, valamint, hogy bármikor le tudjam venni a polcról, ha úgy lenne kedvem. Na meg pusztán azért is, mert nagyon aranyos a történet!


5. J. Lynn: Trust In Me/Be With Me

A Várok rád című regényt nagyon szerettem, és bár a következő részekben változnak a szereplők, mindenképp szeretném olvasni őket. A Trust In Me a 1.5. rész, míg a Be With Me a második, így nem tudom melyik fog megjelenni előbb magyarul (bár gyanítom, utóbbi), de nem is igazán érdekel. Olyan sorrendben olvasom, ahogy tudom. A magyar megjelenésről egyébként semmit nem tudok.:D


6. Jessica Park: Flet-Out Celeste - Celeste bolondulásig

Bár még a Flat-Out Matt-et sem olvastam, nagyon-nagyon kíváncsi vagyok Celest történetére, hiszen imádtam őt a Flat-Out Love-ban. 


7. K. A. Tucker: One Tiny Lie

A magyar megjelenésről itt sem tudok semmit, de nagyon remélem, hogy lesz, ugyanis a Tíz apró lélegzet az egyik kedvenc könyvem lett, így természetes, hogy akarom a folytatást, teljesen mindegy, ki lesz a főszereplő. Csak kell, és kész.


8. Stephanie Perkins: Isla and the Happily Ever After

Hallottam már egy-két dolgot a magyar megjelenésről, de sok midnen nem történt még a környékén, de nagyon várom már. Az első két rész is nagyon aranyos kis romantikus történet volt, szuper kikapcsolódást nyújt, nem kell gondolkodni, csak élvezni kell.


9. Katie McGarry: Take Me On

Valójában még a Pushing the Limits sorozat második és harmadik részét sem olvastam, de akkor is várom már a negyediket, mert érzem, hogy ugyanúgy fognak tetszeni, mint az első rész. 


10. Rachel Van Dyken: Fearless/Shame

Ez is egy olyan sorozat, aminek még nem vagyok túl a második részén, de már a következőt várom. A megjelenésről nem tudok semmit egyelőre, hiszen amásodik is épp csak megjelent, illetve azt sem tudom, hogy a 2,5. vagy a 3. jön e előbb.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése