2015. október 22., csütörtök

Thursday Tag - Instagram Tag


A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni. 
A fenti leírást meghazudtolva a mai Tag nem is igazán Book Tag, mivel a könyvekhez nem sok köze akad. Rea oldalán találtam rá az Intagram Tagre, ami nagyon megtetszett, mivel én magam is szeretem az alkalmazást. Akkor lássunk is neki.
Rea válaszait ITT olvashatjátok!


1. Mi a felhasználóneved?
@viky0222

2. Mikor csatlakoztál?
2013. január 2-án, legalábbis akkor tettem fel az eslő képemet. 

3. Első kép, amit feltöltöttél?
Egy roppant kreatív kép ceruzákról. Egyébként tetszik a kép, meg minden, de azért nem kellett nagy művészi tehetség az elkészítéséhez. :D


4. Milyen gyakran posztolsz?
Változó, van hogy egy héten többször is, máskor hónapokig semmi. Mostanában mondjuk egyre több képet teszek ki, de így is általában egy-két hetente van új.

5. Legrosszabb fényképed?
Eleinte mindent töltöttem fel, nem válogattam, nem állítgattam, hogyan nézne ki jobban, de a legrosszabb kép címére esélyes az általam sütött tripla csokis kekszekről készült fotó. Bár a keksz maga finom volt, a kép nem sikerült épp esztétikusra, így utólag sokkal szebben is meg lehetett volna oldani.


6. Legnépszerűbb fényképed?
A ballagásra kapott tortámról és csokromról készült kép. 


7. Milyen típusó felhasználókat követsz?
Ismerősöket, színészeket, sorozatok oldalait, kiadókat, írókat, kedvenc bandákat, azok tagjait, illetve a 9gag-et, ami mindig képes megnevettetni.

8. Privát vagy publikus?
Publikus, nem akadt még ezzel semmilyen problémám, és nem teszek fel semmi olyat, ami később visszaüthetne.

9. Melyik a kedvenc képed, amit megosztottál?
Mindig a legújabb, és az most is igaz.


10. Legutóbbi frissítésed?
Az előző kérdésnél látható kép. :D Ezt pár napja tettem fel, akkor kezdtem színezni én is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése