2015. október 2., péntek

Thursday Tag - Your Life in Books Tag

A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni.
Tudom, tudom, ma péntek van, ez pedig a Thursday Tag rovat, azonban tegnap már ehhez nem volt hangulatom, így mára csúsztattam. Nem lehet minden tökéletes. ;)
A mai book taget (Your Life in Books Tag) itt találtam: http://mostjo.blogspot.hu/2015/03/your-life-in-books-tag.html

1. Keress egy-egy könyvet a neved kezdőbetűihez!
A vezetéknevem Cs-vel kezdődik. Meglepően könnyen találtam könyvet, ráadásul az egyik kedvencem: John Green: Csillagainkban a hiba.
Keresztnevem kezdőbetűje pedig V, úgyhogy ezt választottam: J. Lynn: Várok rád. Ezt is olvastam, és nagyon tetszett, értékelés is lesz majd róla. :)

2. Számold le a korodata könyvespolcodon - melyik könyvhöz érkeztél?


3. Keress egy könyvet, ami a városodban/országodban játszódik!
Olyan könyvet nem olvastam, ami Klagenfurtban, vagy Ausztriában, esetleg Győrben játszódik, így maradok Magyarországnál, ez pedig legyen Leiner Laura: A Szent Johanna gimi.

4. Keress egy olyan könyvet, ami olyan helyen játszódik, ahova el akarsz jutni!
Hát majdnem minden könyvet ide tudnám sorolni, ami olyan helyen játszódik, ahol még nem jártam. :D
Legyen akkor Colleen Hoover: Ugly Love című regénye, pont erről írtam először, így ez jutott eszembe először.

5. Keress egy könyvet, aminek a borítója a kedvenc színedben pompázik!
Jelenleg nincs különösebben kedvenc színem, akad ugyan olyan, amit jobban kedvelek a többinél, de ebből is sok van, így inkább mutatnék egyet a kedvenc borítóim közül. :D


6. Melyik könyvvel vannak a legkedvesebb emlékeid?
Azt hiszem a Harry Potter sorozattal. Én tényleg ezen nőttem fel, négy évesen vittek el az első részre moziba (így utólag ez egy hülye döntés volt:D), akkor még féltem a trollos résznél, és a végén is, de mindig megnéztem, ha volt. Aztán egy napon, évekkel később unatkoztam, és levettem az első kötetet a polcról, és elolvastam. Azóta már nyolcadszorra olvasom az egészet, a filmeket az ötödiktől kezdve pedig végig moziban láttam. :)

7. Melyik könyvet volt a legnehezebb elolvasnod?
Szonte bármelyik kötelezőt írhatnám, de inkább választok mást. Nehéz volt számomra az Üvöltő szelek, egyszer midnenképp szeretném újra elolvasni. Valamint az újabbak közül a Jóslatok hálójában című könyvön szenvedtem a legtöbbet. Rettenet volt, tényleg. Értékelés erről is lesz majd!

8. Melyik az a könyv a TBR listádon, aminek az elolvasását nagy előrelépésnek fogod tartani.
Victor Hugo: A nyomorultak. Nagyon szeretném elolvasni, de meg kell találni a megfelelő időt ez elkezdéséhez. Amint lesz annyi időm, úgy lesz hangulatom, mindenképp sort kerítek rá.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése