2015. október 24., szombat

Amikor a molyok párbajoznak


Tavaly találkoztam először a Könyvmoly Párbajnak elnevezett eseménnyel, ám akkor nem mertem belevágni, nem is tudom miért. Azt hiszem időhány lehetett az oka, úgy pedig nem akartam belekezdeni, hogy tudtam, úgyis elbukom. Idén azonban fordult a kocka, és úgy döntöttem, benevezek, hiszen veszteneivalóm nincs. Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz az eredményem, ugyanis sosem voltam jó abban, hogy előre meghatározott könyveket sikerüljön időre elolvasnom. (Nem, még a saját listámat is képtelen vagyok teljesíteni, nem egy kihívást buktam már ez miatt molyon..)

Mit is kell tudni a Párbajról?
Jelentkezéskor össze kell állítani magunknak egy listát azokból a könyvekből, amelyeket el szeretnénk olvasni az esemény időtartama alatt, és ezekről olvasás után írnunk is kell. Lehetőség van egy hét könyves és tizenegy könyves listára, illetve idén újdonságként bekerült a 'Moly Menü', ami a book tagek mintájára készült el, így a meghatározások alapján kell olvasnivalót választani. Az A lista mellett készíthető B lista is, amiről korlátlan számú elemet át lehet emelni az A listára, ha onnan valamelyik könyvet nem tudjuk kivégezni. Mikor megláttam a Moly Menü lehetőségét, nagyon szerettem volna azt választani, ám egy feltételt a vágyott listáról sehogy nem tudtam volna teljesíteni, így maradtam a tizenegyes verziónál, mert hát miért ne legyen a több, ha most is közelítek már az ötven olvasmányhoz idén.

Fontos időpontok:
Jelentkezési határidő: 2015. november 1. 23:59 (eddig TILOS elkezdeni a listás könyvek olvasását)
Kezdés: 2015. november 2. 00:00
Vég: 2016. október 01. 23:59

Ha szeretnétek tudni a részleteket, kattintsatok a linkre!

Az A listám
Meglepően könnyen állítottam össze mindkét listát, az A listára a nagyon várós könyvek kerültek leginkább. Három regény még meg sem jelent, ám tudom, amint lehet, megveszem és elolvasom őket. Aztán ott van három könyv, ami azért került fel a listára, mert nagy körülötte a felhajtás és imádat. Ezek: A marsi, Cinder és a Marni Bates könyv. Ezeken kívül feltettem egy recenziós példányt, kicsi könnyebség, ugyanis már nagyon el kellene olvasnom, és írnom is kell róla, így tuti hozzásegít majd a teljesítéshez. Colleen Hoover természetesen kétszer is szerepel, imádom őt, így ezt is biztos pontnak tartom, az Elakadó lélegzetre pedig nagyon régóta kíváncsi vagyok, csakúgy, mint a Pushing the Limits folytatására. A tizenegyedik könyv pedig Joker.


1. Anna Todd: Before
2. Colleen Hoover: This Girl - Ez a lány
3. Jennifer L. Armentrout: Shadows - Árnyékok
4. Marni Bates: Segítség, Youtube-sztár lettem!
5. Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
6. Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Never Never
7. Andy Weir: A marsi
8. Cecelia Ahern: Amikor megismertelek
9. Katie McGarry: Dare You To - Aki mer, az nyer
10. Marissa Meyer: Cinder

B lista
Erre mondhatni random kerültek fel a könyvek, ami épp eszembe jutott, ugynis nagyon sok midnen vár rám. Van három folytatás, ami közül kettő nagyon érdekel, egyen pedig szeretnék túl lenni. Az Átmeneti üresedés furcsa szerepet tölt be, mivel egyszer már félbehagytam, de szeretnék adni neki egy újabb esélyt, ez pedig egy remek lehetőség lenne, de az A listára azért nem mertem feltenni. Az 1984 régóta érdekel, ahogy az Árnyalatnyi remény és a Tíz kicsi néger is. A maradék három pedig tényleg teljesen random volt, ebből kettő meg is van, így legalább a magánkönyvtáram olvasottságát is tudnám növelni elolvasásukkal.


1. Katie McGarry: Crash Into You - Szívkarambol
2. Papp Dóra: Tükörlelkek
3. J. K. Rowling: Átmeneti üresedés
4. Rachel Van Dyken: Egyetlen méreg
5. Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény
6. Tahereh Mafi: Ne érints
7. Marie-Aude Murail: Lakótárs kerestetik
8. George Orwell: 1984
9. Agatha Christie: Tíz kicsi néger
10. Gayle Forman: Hová tűntél?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése