2016. február 2., kedd

Ez történt - 2016. január

Mint a címből is felfedezhettétek, úgy döntöttem, 2016-tól havonta írok egy összegző bejegyzést, amelyben természetesen főképp könyves szempontból figyelhetitek meg, milyen is volt számomra az adott hónap. A bejegyzés formátuma még változhat, mindig minden változik egy idő után, semmi sem állandó a blogon (csak én), remélem kedvetekre lesznek ezek a bejegyzések is. Akkor lássuk is, milyen volt a január.

Nos először is szeretném leszögezni, nem is tudom hova tűnt ez a hónap, nagyon gyorsan eltelt, alig tudom elhinni, hogy már február van! Az év első hónapja nem hozott túl sok izgalmat, befejeztem a német kurzusomat, megszereztem a B2-es papírom, aminek nagyon-nagyon örülök, ezért is osztom meg ezt veletek. Egyébként pedig továbbra is sok a szabadidőm, ez az olvasás terén is meglátszik, összesen hat könyvet olvastam el, és egyet pedig elkezdtem (ezt már be is fejeztem). Az évet rögtön egy újraolvasással indítottam, Suzanne Collins trilógiájának utolsó részét végeztem ki másodszor is, A kiválasztottat. Azt kell mondjam, második olvasásra jobban élveztem, azt hiszem itt látszik meg igazán, hogy nem mindegy, melyik könyvet mennyi idősen olvassuk. Na nem vagyok ám olyan idős a magam nem egészen tizenkilenc évével, de az első olvasás óta eltelt három év sokat számított.

Aztán sorban a többi olvasásom: 
Cecelia Ahern: Amikor megismertelek
Marissa Meyer: Cinder
Tahereh Mafi: Ne érints
Virginia Macgregor: Milo szerint a világ
Rick Riordan: A villámtolvaj
Agatha Christie: Tíz kicsi néger (ezt kezdtem el a hónap végén)

Beszerzések:
Januárban 0, azaz nulla darab könyvvel gazdagítottam a magánkönyvtáram, amiért a pénztárcám és a polcaim is hálásak. Tudjátok, ha az ember külföldön él, nehezen jut hozzá magyar nyelvű regényekhez, így nyilván nem tudtam sokat beszerezni, mindössze fél napot töltöttem Magyarországon, majd talán februárban sikerül beszereznem valamit. Mondjuk egy regény biztos érkezik majd hozzám a molyos szülinapi ajándékozás keretében, így ha mást nem is, egyet biztos szorongathatok frissen és ropogósan.

A blog:
Januárban nem volt túl nagy kedvem értékelésekket írni, nem jött az ihlet, vagy ha jött, akkor tuti nem voltam a laptopom közelében, hogy le is írjam. Ennek ellenére négy bejegyzés is született az általam olvasott regényekről, illetve az év első Cover Revealja is megtörtént. 

A bloggal kapcsolatban egyébként készítettem egy kérdőívet is, hogy megtudjam, mit szerettek a blogon, min kellene esetleg változtatnom, vagy éppen mit szeretnétek még látni. Nagyon örülnék, ha szánnátok időt a kitöltésére, sokat jelentene nekem, az alábbi linken éritek el a kérdéseket:

A hónap dala (hogy legyen mit hallgatni):
Nem új a szám, de én nem olyan régen találtam rá, és nagyon megszerettem. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése