2015. augusztus 20., csütörtök

Thursday Tag - Taylor Swift Book Tag


A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni. A mai nap a Taylor Swift Book Tag-re esett a választásom.
A tagre Deszy oldalán figyeltem fel. :)

1. We Are Never Ever Getting Back Together
(Egy könyvsorozat, amibe belezúgtál, majd szakítottál vele, és soha-soha nem jössz vele össze újra)
Ez a sorozat nem más, mint a Vámpírnaplók. Az első négy rész tetszett, majd jött a sorozat a sorozatban, és hatalmasat esett a szint. Átszenvedtem a 'trilógia' részt (azaz az 5-6-7. részt), majd abbahagytam, és soha többet nem veszem a kezembe, elég szenvedést okozott már így is.

2. Red
(Egy könyv, amelynek piros vagy vörös a borítója)
Leiner Laura: Bábel. Imádtam a könyvet, és a borítóját is. Valahogy megfogott, így ez ugrott be most is először.

3 The Best Day 
(Egy könyv, amelytől elfog a nosztalgia)
A Szent Johanna gimi. Szuper volt mindig azokról a dolgokról olvasni, amiket én is szerettem vagy éppen utáltam. Apró dolgok, nagyobbak. Most, ha újraolvasnám egy csomó plusz dolog repülne a nosztalgikus dolgokhoz, mint a szalagavató vagy ballagás, amik nem voltak olyan régen, de mégis csak elmúlt már.


4. Love Story
(Válassz egy könyvet, amelyben tiltott szerelem szerepel)
Colleen Hoover Slammed-jében a tanár-diák kapcsolat fordul elő. 

5. I Knew You Were Trouble
(Egy karakter, aki rossz, mégis megszeretted)
Nem igazán jut eszembe senki. Valahogy a rossz karakterek sosem nőttek a szívemhez. Persze elismerem, ha az adott szereplő jól kidolgozott (mint pl. Bellatrix), de szeretni akkor sem tudom őket.

6. Innocent
(Válassz egy könyvet, amit valaki elspoilerezett neked)
Kifejezett listám van az ilyen könyvekről...:
-John Green: Csillagainkban a hiba - Ez véletlen volt:D
-John Green: Alaska nyomában - Ahogy ez is:D (Nagyjából így zajlott: "Miért, te nem tudtad?" :D)
-Veronica Roth: A lázadó - Szintén véletlen:D
-Kerstin Gier: Smaragdzöld - Ezt pedig a Zafírkék filmnek köszönhetem...

7. Everything Has Changed
(Egy karakter, aki hatalmas változáson ment keresztül a történet lefolyása alatt)
Neville Longbottom. Imádom, ahogy esetlen kisfiúból a lázadás vezéralakja lett az iskolában. Ki mert állni a halálfalók ellen, elviselt mindent, teljes mellbedobással vett részt. 


8. You Belong With Me
(A könyv, aimit a legjobban vársz jelen pillanatban)
Colleen Hoover: This Girl - Ez a lány. Nagyon szeretem a sorozatot, így a harmadik részt is régóta várom. De hamarosan végre a polcomon lehet!
Viszont muszáj még egyet mondanom, ez pedig Anna Todd: Before. Nagyon-nagyon akarom. Most.

9. Forever and Always
(A kedvenc könyves romantikus párosod)
Na ez egy kegyetlenül nehéz kérdés. Annyi kedvenc van, nehéz választani. De mivel muszáj, legyen Ron és Hermione. Imádtam, hogy Hermione nem Harryvel jön össze, meg amúgy is szeretem őket együtt.

10. Teardrops on My Guitar
(Egy könyv, amin nagyon sokat sírtál)
Ebből is akad több, de legyen Anna Todd: After We Fell-je. Ami azt illeti, 834 oldal, így eleve előnyben van, de amúgy is rengeteget bőgtem. :D 

11. Style
(Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója)
Na ebből is rengeteg van. :D A legutóbbi kedvenc: Anna Todd: After Ever Happy. Imádom. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése