2015. augusztus 18., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. A mai téma során azt a 10 írót kellett összegyűjteni, akiknek a könyveit autumatikusan megvesszük, teljesen mindegy, miről is szól az.
Én igazán megpróbáltam, de csak hat szerzőt tudtam összeszedni, így csak annyit hozok. :)


1. Colleen Hoover
A Reménytelennel kezdődött, majd a Slammed-del folytatódott, ma már hat könyvet olvastam tőle, de az összes többit is akarom, nem számít miről szólnak. És próbálom felidézni valamelyiknek is a fülszövegét, de nem tudom. Csak felraktam a kívánságlistámra, úgyis tetszeni fog alapon. Eddig bevált. :D

2. Anna Todd
Eddig csak az After-sorozat fűződik a nevéhez, de bármit is ad ki a továbbiakban, meg fogom venni. A négy kötet mellé decemberben érkezik a Before, amit mindenképp meg is veszek. Ezen kívűl wattpadon egy kezdeményezésre megírta a Never-t, amiben az After elejét írta át, mi lett volna ha.. alapon. Csak pár fejezet, de a rajongóknak kötelező. Plusz elkezdte írni a Free-t, amiben szintén az After két mellékszereplője kap teret. Ha kiadják (nagyon remélem, hogy igen:D), akkor szintén a polcomon a helye!

3. Gayle Forman
Nem egészen igaz, hogy automatikusan megveszem a könyveit, mert nincs meg se a Ha maradnék, se a Csak egy nap vagy a Csak egy év, de zseniális író, így csak egyre többet és többet akarok tőle.

4. John Green
A Csillagainkban a hibával sikerült beférkőznie magát a kedvenc íróim közé. Jelenleg már csak két könyvét nem olvastam, és csak ez a kettő hiányzik a polcomról. Mint ahogy Colleen Hoover-nél, nála sem számít kiadták a könyveit magyarul. Ha kell, angolul olvasom el és veszem meg.

5. J. L. Armentrout
Igazság szerint egyelőre csak a Luxen-sorozatot olvastam tőle, de már a Várok rád is itt várakozik a polcomon, és nagyon kíváncsi vagyok, más műfajban mit alkotott az írónő.

6. Katja Millay
Egyetlen könyve van, ám az olyan zseniális, hogy helyet nyert vele magának ezen a listán. Kíváncsian várom a további regényeket tőle is. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése