2015. augusztus 6., csütörtök

Thursday Tag - Fagyi Book Tag


A Thursday Tag című rovatban minden második csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni.
Ha már megint ennyire meleg van, a Fagyi Book Tag-re esett a választásom. 
Forrás: http://anniekonyvesblogja.blogspot.hu


Mogyorókrém - Egy hosszú sorozat, amit tényleg el akarsz olvasni, de mindig csak halogatod
Hát elég sok sorozatban állok valahol éppen, nagyon most a Pushing the Limits-et akarom folytatni, de nincsenek meg a részek. Illetve valahogy a Callie, Kayden... folytatására is kíváncsi vagyok, de tartok is tőle.
Ha pedig olyanról van szó, amit még el sem kezdtem, akkor a Trónok harcát mondanám. Félek tőle egy kicsit, hogy nem hozza az elvárt szintet. Lehet először a sorozatot nézem meg, és akkor kiderül, egyáltalán stílusában bejönne e a könyv.

Csokoládé - Egy könyv, amit bármikor újra tudsz olvasni
A Harry Potter-sorozat. Azt hiszem az mindent elmond, hogy a nyolcadik újraolvasásnál tartok, plusz az angolul is olvasom, most először. És tervezem majd németül is, ha eljutok odáig a nyelvvel...:D

Pisztácia - Egy könyv zöld borítóval
Elsőre Grecsó Krisztián: Megyek utánad című regénye ugrott be, mivel kötelező volt, meg érettségi tétel, szóval elemeztük a borítót is. :D

Eper - Egy könyv egy nagyon édes románccal
Nehéz hirtelen választani ide egy könyvet illetve párt, mert minden ilyen könyvben ott van a folyamatos küzdés, de talán Katy és Deamon kapcsolatát mondanám ide, ahogy haladnak előre egyre aranyosabbak lettek együtt. 

Citrom - Egy könyv keserű befejezéssel
E. Lockhart: A hazudósok. Imádtam a könyvet, nagyon jó és sokkoló, az igazság keserű. De hatásos. 

Menta - Egy gyerekkönyv, amit szeretsz
A két Lotti. Azt hiszem ez volt az első regény, amit olvastam. Nagyon szerettem az Apád-anyád idejöjjön című filmet, a történetet az ikrekről, akik egymásra találnak, és ezért olvastam el. Ma is bármikor újraolvasnám, ha ahhoz volna kedvem.

Vanília - A kedvenc klasszikusod
Hát, hogy őszinte legyek, nem olvastam túl sok klasszikust, bár tervezem. A kötelezők mellett olvastam még a Büszkeség és balítéletet, ami nagyon tetszett, szóval ezt választom.

Tejszínhad - Az egyik leghosszabb könv, amit olvastál
Anna Todd: After We Fell. Ez 834 oldalas. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése