2016. szeptember 24., szombat

Keri Smith: Wreck This Journal (Nyírd ki ezt a naplót) #5

Ma, mint az egyébként a címből is nyilvánvaló, meghoztam a következő naplós adagot. Egyelőre úgy néz ki, egy darabig ez lesz az utolsó, bár egy kicsit több feladattal vagok kész, mint amit itt nektek megmutattam, de néhány esetében nem éreztem, hogy ezt meg kéne osztani.

Mozaik


Egy újabb olyan oldal, ahol nekem kellett kitalálnom a kinyírás módját. Sokáig gondolkodtam, végül papírboltban találtam ezeket a mozaikdarabokat, és azokat ragasztottam be. Hogy ne legyen teljesen egyhangú, igyekeztem kialakítani benne egy szívet is, remélem valamennyire kivehető. Az viszont biztos, hogy idegölő volt beragasztgatni a darabokat, figyelni a mintára, meg minden.

Halott bogarak. Vagy valami olyasmi...


Ez volt az az oldal, amit mindig is tudtam, hogy nem fogok szó szerint venni. Még élő bogár közelébe sem megyek, nem hogy halotthoz... Végül matrica mellett döntöttem, sikerült is vennem pillangósat, és mivel a matrica sem él, ezért mondhatjuk, teljesítettem a feladatot. :D

Mindenhonnan valamit


A feladat szerint erre a két oldalra minden környezetből be kell ragasztani valamit, ahol egy nap megfordulsz. Én blokkokat ragasztottam be Müllerből, Lidl-ből, plusz egy Orsay-s ékszeres zacskó egy darabkáját. Kicsit csaltam is, ugyanis nem egy nap jártam mindegyik helyen, de csak így lett tele az oldal. :D

Csak egy kis színezés, semmi más


Elvileg le kellett volna gurítanom a naplót egy magas dombról, ám ezt passzoltam. Nagyrészt azért, mert nem igazán tudok olyan helyet a közelben, ahol ezt meg tudtam volna tenni. Helyette azért fogtam a kék és zöld pasztellkrétákat, és kiszíneztem az oldalakat, hogy úgy tűnjön, megcsináltam a feladatot.

Hope


Nagyon megtetszett az a feladat, amelyikben egy szót kell újra és újra leírni, így meg akartam csinálni. Aztán nagyon megutáltam magam ezért. A hope szócskát választottam, és egy színnel sem elégedtem meg, mert hét miért ne nehezítsem a saját dolgomat? :D Meglepődnétek, milyen sokáig tartott megírni a két oldalt...

Ünnepélyesen esküszöm, hogy rosszban sántikálok


Ezt a megoldást még talán Molyon, vagy Facebookon láttam, és megtetszett. Bár a kivitelezés nem úgy sikerült teljesen, ahogy szerettem volna, a fejemben sokkal jobban nézett ki, de azért nem lett anyira rossz sem. Na meg Harry Potter rajongóként szinte kötelező. A behajtott sarokban pedig a Mischief Manged kerül.

Mára ennyi volt, és mint már írtam, valószínűleg hosszabb ideig nem jelentkezem ilyen bejegyzéssel. Remélem tetszett ez a kis sorozat, nézzetek vissza máskor is más bejegyzésekért. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése