2016. szeptember 28., szerda

Fairytale Book Tag


Újabb Book Tag-re hívtak meg Molyon (nevezetesen @Evelena), ezúttal is úgy döntöttem, a blogom fogom megosztani a válaszaimat. Mint azt a címből is láthatjátok, a Fairytale Book Tag-et fogom kitölteni, egy ideje már szemeztem vele, most végre eljött az idő a megvaósításhoz. Lássunk is neki!

1. Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Nem rémlik, hogy lett volna ilyen, és őszintén szólva értelmét sem látom, hogy hazudjunk ilyen dologról. Ha nekünk tetszett, akkor mondjuk el miért, hátha valakit ráveszünk élete legjobb könyve elolvasására. :)

2. A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Egyből az Alaska nyomában jutott eszembe John Green-től. Bár a legújabb, rózsaszín borítóját szeretem, az másik eléggé khm... csúnya. Valamint Gayle Forman Ha maradnék című regényének első két borítója nem sikerült túl esztétikusra, ezzel szemben például a filmes verziót imádom.

3. Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Nem, általában elolvasom a fülszöveget is. Persze akadt olyan könyv, amire a borítója miatt figyeltem fel, mint például a Ne érints, de csak azért még nem vettem meg egy könyvet. 

4. Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?
Ajjj, hát elég sok olyan páros van, akiket nagyon kedveltem, csak egyet nem tudnék kiválasztani, így inkább írok hármat, és még így is lecsökkentettem a listát.
Ron és Hermione (Harry Potter)
Katy és Daemon (Luxen)
Virág és Ricsi (Szent Johanna gimi)


5. A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Mostanában egyre többször merek kipróbálni új műfajokat, de azért nyilván még mindig a kedvenceim, a romantikus, ifjúsági, new adult könyvek vannak többségben. Legutóbbi regény "új műfajban" azt hiszem A másik én volt S. J. Watsontól, és bár maga a könyv nem jött be túlságosan, nem kizárt, hogy majd még fogok thrillert olvasni. :)

6. Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Bármennyire is meglepő, egyeten könyv miatt sem maradtam fent éjszaka. Annál jobban szeretek aludni...

7. Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Bármennyire is szomorú, de a Harry Potter és a Cursed Child. Nem volt borzasztó, olvastatta magát, de igazából az egész olyan volt, mintha fanfictiont olvasnék, és sajnos nem a legjobbak közül valamelyiket. :/

8. Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál?
A Jane Eyre. Egyszerűen imádtam. 


9. Alice Csodaországban - A lány, aki nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
A Harry Potternél, minden egyes alkalommal, mikor olvastam valamelyik részt.

10. A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
A villámtolvaj mindenképpen ilyen. Annak ellenére, hogy mennyien dícsérik, mennyien imádják, sosem gondoltam volna, hogy ez nekem tetszene. Végül a kíváncsiság győzött, elolvastam, és imádtam. Örülök, hogy végül adtam neki egy esélyt.

11. Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
Nem igazán tudok választ adni, ennyire a testvérpárok nem szokat megmaradni, vagy ha mégis, akkor azért, mert külön-külön szerettem mindkét testvért, de az egymáshoz való viszonyuk ritkán marad meg.
Oké, néhány órája írtam meg a bejegyzést, és most megkaptam az emlékeztetőt. Daemon és Dee a Luxen sorozatoból. Nem is tudom, hogy felejthettem el őket, pedig éppen az Obliviont olvasom.. Na őket nagyon bírom, ahogy beszólogatnak egymásnak, de mégis azonnal ugranak, ha a másiknak segítségre van szüksége, bármit megtennének egymásért.

12. Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
A Jóslatok hálójában című könyvben nagyot csalódtam, erről ITT írtam is. Amennyire imádtam a borítót, annyira rosszul sikerült a kivitelezés.

13. Rumplestiltskin - Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?
Elsőre a Milo szerint a világ jutott az eszembe, az egy olyan könyv, amit bárkinek odaadnék, hogy olvassa el. Ha kíváncsiak vagytok, ITT már írtam róla. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése