2016. szeptember 15., csütörtök

Back to School Tag


Molyon @Lili98 kihívott a Back to School elnevezésű tagre, én pedig úgy gondoltam, a blogon fogom megírni a válaszaimat, mert hát miért ne. Nem is húzom tovább az időt, a bevezetés úgysem érdekel senkit, inkább lássuk a kérdéseket és a válaszokat!

1. Egy könyv, amit minden iskolakezdés alkalmával újraolvasol
Nincs olyan könyvem, amit minidg egy adott időszakban újraolvasok, viszont a Harry Potter-t rengetegszer olvastam már, de bármikor szívesen újra kézbe veszem a köteteket. Kivéve majd a nyolcadikat, az számomra nem tartozik a canon-hoz, de erről majd egy külön bejegyzésben.

2. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
A 12 év alatt minden egyes kötelezőn átrágtam magam. Tény, hogy sokat szenvedtem velük, volt, hogy csak egy elmaradt első óra miatt fejeztem be időre, de igen, elolvastam mindet. Ezeket azonban a gimi alatt sosem nyáron olvastam el, mert különben mire eljutottunk volna a dolgozatig, minden részletet elfelejtettem volna, amik viszont kellettek egy jó jegyhez... 

3. Félsz, hogy mostantól majd kevesebbet tudsz majd olvasni?
Nos, a tényleges válasz előtt tudni kell, hogy nekem még mindig nyári szünet van, az egyetem majd csak októberben kezdődik. Valószínűleg annál kevesebbet nem fogok olvani, mint most teszem, most annyira nem csúsznak a könyvek, de igazából nem is féltem soha attól, hogy kevesebbet fogok olvasni. Tudtam, hogy ez így lesz, de igyekeztem minden alkalmat megragadni egy kis olvasáshoz, szünetek, hétvége... khm... órák:D

4. Melyik sorozat következő részét várod legjobban?
Őszintén szólva fogalmam sincs. Oké, most rálestem a molyos kívánságlistámra, hogy mi fog mostanában megjelenni, és megtaláltam a választ. Nagyon várom a Tükörlelkek második részét, valamint az Anna és a francia csók harmadik részét is nagyon várom, remélem az is meg fog jelenni még ősszel.

5. Mutass egy borítót, ami az iskolakezdésre/jelen évszakra emlékeztet!


6. Te mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Hát szándékosan nem tépkedem, meg gyűrögetem őket, de ennyi. Sokáig be is kötöttem őket (vagyis anya:D), de aztán az is elmaradt, szerintem teljesen felesleges volt, egy idő után úgyis elszakadtak. Egyébként pedig kihúzót sokat használtam, beleírogattam, rajzolgattam, ha éppen unatkoztam, szóval nem igazán izgatott, hogyan néznek ki. 

7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Hát emlékeim szerint ilyen feladatunk nekünk sosem volt, egyetemen meg pláne nem hiszem, hogy lesz, de tegyük fel, hogy mégis kell. Akkor valószínűleg Colleen Hoover November 9-ját választanám. Vagy pedig a Cursed Child-ot, bár azt szigoróan véve már nem nyáron olvastam, hanem már szeptemberben, de mindegy is. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése