2014. augusztus 26., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő könyveket. A mai téma a Top Ten Books I Really Want To Read But Not Own Yet, azaz a Top 10 könyv, amit olvasni szeretnék, de még nincs meg.


1. J. L. Armentrout: Opál
Nagyon-nagyon szeretem az első két részt, így természetesen a harmadikat is nagyon várom, és már meg van rendelve, így lassan olvasni is tudom majd. 

2. Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác
Az előző könyvhöz hasonlóan, az első részt (Anna és a franica csók) imádtam, így erre is nagyon kíváncsi vagyok, és ez is meg van rendelve az Opállal együtt.

3. Cassandra Clare: Csontváros
A film előtt is kíváncsi voltam rá, de mióta láttam a filmet, még inkább szeretném olvasni, birtokolni, azonban eredeti borítóval szeretném, amit egyenesen lehetetlen már beszerezni.

4. Jessica Sorensen: Callie, Kayden és a véletlenMikor először megláttam, hogy meg fog jelenni, már akkor nagyon szerettem volna olvasni. Sajnos még egy darabig tuti nem lesz meg, de majd egyszer!

5. Tarryn Fisher: Kihasznált alkalomUgyan úgy, mint az előző esetében, első látásra tudtam, hogy ez nekem kell. Azóta is várom a megszerzés pillanatát... :D

6. Colleen Hoover: Szívcsapás
Imádtam az írónőtől a Reménytelent, egyértelmű volt, hogy ezt is nagyon szeretném.

7. Nicole Williams: Zuhanás
Egy újabb Rubin pöttyös könyv, amiről érzem, hogy imádni fogom. Egyszerűen nagyon megfogott a fülszövege.

8. Katja Millay: Nyugalom tengere
Imádom a borítóját, és nem utolsó sorban a fülszövegét is.

9. Rebecca Donovan: Elakadó lélegzetEz az a könyv, amit mindenki imád, és amit mindenki imád, azt nagy valószínűséggel én is. Ehhez kapcsolódik, hogy tetszett a fülszövege, és a borítója is levett a lábamról.

10. Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?Jennifer E. Smith három magyarul megjelent könyvéből kettőt olvastam, azokat imádtam, és erre is nagyon kíváncsi vagyok. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése