2014. augusztus 24., vasárnap

Kis Családom Book Tag


Anitiger (Hagyjatok! Olvasok!) meginvitált a saját Book Tag-jére, így most ezzel jelentkezek. 
A Book Tag lényege, hogy egy adott téma köré kérdéseket építenek a kitalálók, így a válaszok alapján sokkal jobban megismerhetjük magunk, illetve más bloggereket. 
Az én jelöltjeim: Lexa és Kiruu. Jó töltögetést nektek! :)


Játékszabályok:

1. Vedd számba a családodat (szűk családodat, de ne csak azokat, akikkel együtt élsz, hanem azokat, akik elérhető közelségben vannak, tartod velük a kapcsolatot) és válaszold meg a rád vonatkozó kérdéseket.
2. A játék közösségi, tehát bárkinek továbbadható, szabadon, engedély nélkül elvihető, és visszautasítható.
3. Kötelező feltüntetni a játék kezdőoldalát (http://hagyjatokolvasok.blogspot.hu/), linkkel együtt.
4. Vidd a bannert is! 

A családtagok és a hozzátartozó könyves kérdések:

...először is ÉN! - Melyik a legrégebben kedvenc könyved?

A Harry Potter sorozat. Már hétszer végigolvastam, de ugyanúgy magával ragad, semmi nem változott az
idők során. Négy évesen csöppentem bele a világába az első filmmel, és a mai napig tart az imádat, és örökké fog.
Nagyobb testvér:

Fiú - Melyik iskolai köteleződet utáltad/utálod nagyon, de nagyon?
A Légy jó mindhalálig "nyerte" el ezt a címet lassan négy évvel ezelőtt. Rettenetesen untam, és mire lapoztam, elfelejtettem mi is történt az előző oldalon.

Szülők:

Anya - Anya vagy apa miatt olvasott könyv? Ő javasolta, az ő kedvence vagy csak ő vette neked ajándékba!
Erre a kérdésre elég sok könyv illene, mivel anyáéktól meg egyébként mindenki mástól is nagyon régóta könyvet kérek szülinapra, karácsonyra, stb... A legutóbbi ajándék könyv a Létezik térkép a szerelemhez? c. könyv volt, amit egy megállapodás is követett apával, miszerint el kell olvasnom a 14 karátos autót, így az is ideillik. 

Apa - Melyik az a könyv vagy könyvsorozat, amit jobban szeretsz filmben vagy TV sorozatban?
Ez elég nehéz, mert inkább mindig a könyv tetszik jobban, de ha már választani kell, akkor a Vámpírnaplókat mondanám, mivel a könyveket sosem fogom továbbolvasni, a sorozatnak pedig szeretnék adni egy újabb esélyt.
Anyai nagyszülők:

Nagymama - Melyik a kedvenc 100 évnél régebben íródott könyved?
A Pál utcai fiúk. Ez volt azon kevés kötelező egyike, ami tetszett. És azért is ezt választottam, mert sajnos nem szoktam klasszikusokat olvasni, de ezen nagyon szeretnék változtatni.

Nagypapa - Melyik 100 évnél régebben íródott könyvtől kapsz frászt?
Csehov Sirály c. művétől. Egyszerűen nagyon nem az én világom, soha többet nem szeretnék vele szorosabb kapcsolatba kerülni.

Apai nagyszülők:

Nagymama - Melyik az a könyv, amit imádsz, de antikvár/örökölt/nagyon régi kiadású példány?A két Lotti. Nagyon aranyos, kikapcsoló történet, még így majdnem tizennyolc évesen is. És nem mellesleg a legkedvesebb példányomat mert hogy három is van belőle a dédmamámtól kaptam.

Nagypapa - Melyik az a könyv, ami megvan a háztartásodban, de nem szereted/egyenesen utálod?A kötelezőktől eltekintve a Vámpírnaplók sorozatom. Egyszer elolvastam, az első négy rész még elfogatható volt, de utána valami borzalom. 
Ennyi lett volna a kérdésekből mára. Köszönöm szépen a meghívást!

2 megjegyzés: