2014. december 9., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. A mai téma A 10 számomra új író, akitől olvastam 2014-ben.


1. John Green
Mindenképp meg kell említenem, mert a könyvei nagy hatással voltak rám. Először a Csillagainkban
a hiba került a kezem közé, majd mivel imádtam, jött az Alaska nyomában, majd a Paper Towns is. Vannak, akik nem szeretik, szerintem pedig zseniális író, és megéri tőle olvasni!

2. Colleen Hooveer
Ő is az, aki nagy hatást gyakorol rám a könyveivel. Először a Reménytelent olvastam, ami lenyűgözött, letaglózott, megsiratott, feldühített és elgondolkodtatott. Aztán nem rég a Slammed-hez is szerencsém volt. Ezen pedig hol zokogtam, hol a boldogságtól könnyeztem, hol pedig a nevetéstől. Csodálatos mindkét könyv, szintén megéri az írónőtől olvasni!

3. Gayle Forman
A Ha maradnék volt az első könyv, amit tőle olvastam, meghatott, tetszett, de annyira azért nem volt nagy hatással rám. Aztán jött a Csak egy nap... Hihetetlen! És az a függővég...

4. Jennfer E. Smith
Mindhárom, magyarul megjelent könyvét olvastam már. A Milyen is a boldogság? volt az első, és nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog. Igazából csak egy könnyed kis romantikus könyvre vágytam, és tényleg ezt kaptam, mégis olyan csodálatos kivitelezésben, hogy le a kalappal! És persze a másik két könyv is felér idáig!

5. Anna ToddAnna wattpadon kezdte egy fanfictionnel, amit aztán idén kiadtak. A kiadás kiderülésekor kezdtem el olvasni az Aftert, és imádtam! Sajnos a többi részt még nem tudtam olvasni, de mindenképp megteszem, és remélhetőleg előbb, mint utóbb!

6. Katja MillayEgy újabb zseniális író. A könyve nagyon nagy hatással volt rám, zokogtam, nevettem, szurkoltam, találgattam, és meglepett! Mindenképp el kell olvasnod!


7. Patrick Ness
Annyira elgondolkodtatott a Soha nincs vége... című könyvével, hogy még azóta sem értem minden részletét. :D De nagyon jó volt a könyv!

8. James Dashner
A függővégek koronázatlan királya. A koronázatlan királynője pedig Jennifer L. Armentrout... Az útvesztőről a film környékén hallottam először, azt se tudtam miről szól, de gondoltam elolvasom. Hát nagyon megérte! Végig izgalmas volt, nem lehetett kitalálni, hogy mi fog történni.

9. Cassandra Clare
Annyit hallottam róla, hogy mennyire jól ír, de csak idén jutottam el odáig, hogy elolvassam legalább az egyik könyvét. Bár filmen láttam a Csontvárost, könyvben tényleg jobb, és majd szeretném folytatni, illetve a többi sorozatot is olvasni.

10. Helena SilenceAz Enigma is olyan könyv volt, amiről nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lett. Egyetlen
negatívum, amit fel tudtam hozni ellene, hogy hiányzott a végéről a beszélgetés. :D A folytatást mondjuk nem éreztem szükségesnek, majd meglátom elolvasom e.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése