2014. december 31., szerda

Összegezzünk idén is!


Először is mindenkinek szeretnék nagyon boldog új évet kívánni! 2014 is sok mindenben volt meghatározó minden szempontból, még ha csak egy kicsit is. Most, a tavalyihoz hasonlóan, szeretném összegezni az évet könyves szempontból. :)

Idén elolvasott könyvek: 54 db [Sikerült teljesítenem az 50-es célt*-*]
Ennyiről írtam a blogon: 22 db
És ennyiről tervezek még írni: 18 db 

Félbehagyott könyv: 5 db
Újraolvasás: 2 db
Angolul olvastam: 2,5 db [befejeztem a tavaly elkezdettet:D]
Át fogom vinni 2015-re: Valószínű lesz egy, ha még elkezdem:D

Ennyi könyvet vettem/kaptam idén: 44 db

Női írótól: 41 db, ebből magyar 5 db
Férfi írótól: 13 db, ebből magyar 2 db

Top 5+1 könyv [újraolvasás nélkül, nem feltétlenül sorrendben]
1. John Green: Csillagainkban a hiba
2. Gayle Forman: Csak egy nap
3. Anna Todd: After
4. Jennifer L. Armentrout: Opál
5. Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?
+1. Katja Millay: Nyugalom tengere

Az év legnagyobb csalódása számomra:
Kelly Creagh: Soha már

Ennyi sorozatot kezdtem el: 18 db
Ennyit fejeztem be: 3 db

Az idei legrövidebb könyvem: Babits Mihály: Jónás könyve, de ez tényleg kb. 10 oldal volt, szóval legyen inkább Gogol: A köpönyeg (60 oldal)
Az idei leghosszabb könyvem: Holtversenyben Leiner Laura: Bábel és Kelly Creagh: Soha már (528 oldal)

Ennyi oldalt olvastam összesen ebben az évben: 17673 oldal

A legszebb borító:

Az év filmadaptációja:
Sokból lehetne választani, nagyon nehéz volt a döntés, de legyen a Csillagainkban a hiba

A jövő évi könyves fogadalmaim:
1. Az első fele az évnek nagyrészt újraolvasással fog telni
2. Idén is félreteszek egy 200-ast minden elolvasott könyv után
3. Többet olvasok angolul
4. Igyekszem befejezni az elkezdett sorozatokat (már amelyiknek megjelent, vagy meg fog jelenni az utolsó része is)
5. Legalább 50 könyvet megint elolvasok

Idén először:
-Voltam Rómában 
-Voltam Assisiben 
-Voltam a Könyvfeszten 
-Dedikáltattam Kemese Fannival 
-Nyelvvizsgáztam 
-Műtöttek 
-Mankóztam 
-Volt gipsz a lábamon 
-Volt térdgépem 
-Sütöttem cupcake-et 
-Rendeltem bookdepo-ról könyvet 
-Diákdiriztem 
-Voltam szórakozóhelyen 
-Vettem részt az iskolai Fizika napon 
-Tartottam Harry Potter maratont a filmekkel először nem sikerült, másodszorra igen:) 
-Festettem be a hajamat 
-Kezdtem el a Pretty Little Liars-t és a Gossip Girl-t 
-Voltam az Ezer lámpás éjszakáján 
-Ünnepeltem félszülinapot:D 
-Csak felületesen olvastam el kötelezőt 
-Írtam és tanultam meg tételt 
-Voltam a sulis bécsi kiránduláson 
-Elolvastam 50 könyvet 
-Nem olvastam újra egyik Harry Potter könyvet sem 
-Kölcsönadtam valakinek a Harry Pottert 
-Tettem félre minden elolvasott könyv után egy 200-ast 
-Rendeltem ebay-ről 
-Cseréltem könyvet 
-Adtam el könyvet molynak 
-Találkoztam személyesen egy mollyal 
-Vettem könyvet egy molytól

Szóval ez lett volna 2014 könyves szempontból. Elég eredményes volt azt hiszem, a tavalyi fogadalmaim közül hármat teljesen, egyet pedig egy kicsit sikerült megtartani. Mindenkinek kívánok még egyszer boldog új évet, és sok könyvet jövőre! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése