2014. december 30., kedd

Helena Silence: Enigma


Erről a regényről se gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog, ennyire beszippant majd. Elég

régóta szerettem volna olvasni, mert nagyon kíváncsivá tett az érző alap. Nagyon örülök, hogy pozitív élmény volt az olvasás!

A történet kezdetén megismerkedünk Lenával, aki elvesztette szüleit, így nagybátyához kerül. Lenát azonban gyötri a szüleivel történt tragédia, mert úgy gondolja megakadályozhatta volna, ha az álmaira hallgat. Lena ugyanis érző. Nagybátya megtanítja rá, hogyan teheti hasznossá képességét, de arra is, hogyan zárja ki azt. Aztán minden új fordulatot vesz, mikor Lena egy újabb tragédia kimenetelét látja meg. Ezúttal azonban mindent megtesz, hogy megállítsa!


A cselekmény nagyon izgalmas volt, főleg a vége fele, mikor Lena a kisfiú megmentésére indul. Annyira izgultam mindenkiért! Mindemellett persze érdekes is volt, hogy pontosan mit is takar érzőnek lenni, hogyan változik Lena, hogyan alakul a kapcsolata Zoeval és Alexszel és persze Victorral, a nagybátyjával.

Ebben a könyvben is könnyen megszerettem a szereplőket. Lena már a fülszöveg olvasásakor érdekessé vált számomra az érzőség miatt, de ezt már említettem. És nem mellesleg az alábbi idézet is hozzásegített a megkedveléséhez:
"Aztán apa elvitt a kedvenc könyvesboltomba, a kezembe nyomta a hitelkártyáját, miközben eltakarta a szemét, és egy vértanú arckifejezésével közölte, hogy vesznek fagyit anyával, és megvárnak a parkban, amíg én költekezem."
Alexbe már nagyjából a második mondatánál beleszerettem. És újfent nem tudom igazán megfogalmazni miért. Talán a stílusa, az, hogy hercegnőnek nevezi Lenát, vicces... stb. Na jó asszem mégis sikerült megindokolni. :D
Zoet szeretném még kiemelni, mert üde színfoltja volt a történetnek. Vidámsága, energiája engem is feltöltött, örülnék, ha a való életben is megismerkedhetnék vele.

Szintén egyik kedvenc könyvem lett, ha valaki arra kérne, hogy egy magyar író tollából származó regényt ajánljak, ez biztos köztük lenne. És senki ne ijedjen meg a folytatás láttán, szerintem szükségtelen volt, így is teljesen lezárt a történet.

Szerző: Helena Silence
Cím: Enigma
Oldalak száma: 358
Megjelenés: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző
Borító: Nekem tetszik:)
Kedvenc karakter: Alex és Zoe
Legkevésbé kedvelt karakter: Az az emberke a végén, akinek nem jut eszembe a neve :(
Ami tetszett: Az alap, a szereplők, a történet
Ami nem tetszett: Ilyen nem jut eszembe
Kedvenc idézet: "Inkább eltaszítasz magadtól, mert ami már nem a tiéd, azt nem is veszítheted el újra!"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése