2016. augusztus 30., kedd

Keri Smith: Wreck This Journal (Nyírd ki ezt a naplót) #3

Az előző bejegyzésemben ígértem, hogy hamarosan hozom a következő adagot a napló kinyírásából, most pedig végre el is jutottam a bejegyzés megírásáig, ezúttal is hét feladatot mutatok meg nektek. Nem is húzom sokáig, nézzük, miből mi lett!

Idő


Sokáig gondolkodtam azon, hogy fogom megoldani ezt a feladatot, nem akartam csak szimplán leírni, mikor mit csináltam, de azért, ahogy látjátok, túlzásokba sem estem. Az időről eszembe jutott a Doctor Who, így onnan kerestem idézetet, a másik pedig egy óra, amin ennyi áll: whatever, I'm late anyways. Bár ez rám nagyjából sosem igaz, azért nagyon tetzsik, így került erre az oldalra.

Szivárvány


Ez egy újabb olyan oldal, ahol nekem kellett kitalálni, mit csinálok a könyvvel. Miközben a többi oldalt csináltam, előkerültek itthon a pasztellkréták, végül azzal csináltam meg a szivárványt. Nincs túlgondolva, amilyen sorrendben a dobozban voltak, úgy menten rajtuk végig, aztán pedig egy papírzsepivel kicsit összemostam a színeket. Az oldal azóta is fog egy kicsit, de sebaj. :D

Körök


Ennél a feladatnál az oldalt olyan körökkel kellett beborítani, amit találtunk. Az ötlet nem saját, de nagyon megtetszett, így megcsináltam. Itthon elég sok egy és két centes van félretéve, azokat ragaszgattam be egyesével. Igen, egyesével. De azért szerintem megérte, viszont a könyv is nehezebb lett egy kicsit. :D

Körömlakkok mindenhol


Mivel elég sok körömlakkom van, ide mindenképpen azt akartam használni. Eredetileg csak négy különböző színből kentem fel egy-egy csíkot, ez át is üt egy kicsit, majd később random öntöttem az egyik oldalra három különböző színből, és összecsuktam a könyvet, így lett ez a fura minta, a kék hasonlít egy madárra, viszont a többi nem igazán úgy alakult, ahogy az a képzeletemben élt, de mindegy is.

Gondolatok


Az előző bejegyzésben említettem, hogy az ajtóm egy időben tele volt idézetekkel, nos itt is ezekhez nyúltam, csak ezúttal nem beragsztottam, hanem beírtam őket. Bár eredetileg kicsi, rövid gondolatokat kellett volna beleírni, ez nekem jobban tetszett. De azért igyekeztem rövideket keresni, hogy több is ideférjen.

Ujjlenyomatok


Meglepően élveztem ezt a feladatot, semmi különlegeset nem igényel, még gondolkodást sem igazán, de nagyon könnyen bele lehet jönni, simán csináltam volna még egy darabig. A képen egy másik feladat egy részét is láthatjátok, az előző oldalon ugyanis az ott lévő köröket ki kell vágni, és hagyni, hogy mások tegyék tönkre. Még mikor megkaptam a könyvet, akkor vágtam ki az egyiket, a barátnőm kinyírta, visszaadta, így beragasztottam. A többit ezek után viszont nem biztos, hogy kivágom. :/

Megint körömlakkok


Erre az oldalra is a körömlakkok kerültek, amit láttok az még mindig nem az összes, de nem sok maradt ki, illetve akadt duplázás is. Ha valakit érdekelne, melyik milyen márka és szín, megírom szívesen. :D

Mára ennyi lett volna, majd még érkezem a folytatással, és remélhetőleg értékelés is jön hamarosan, mindneképp nézzetek vissza, ha kíváncsiak vagytok. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése