2016. augusztus 21., vasárnap

Keri Smith: Wreck This Journal (Nyírd ki ezt a naplót) #2

Még júniusban írtam először erről a könyvről, vagyis naplóról, akkor inkább csak ismertettem az egész lényegét, de képeket nem igazán hoztam. Igazság szerint azóta kezdtem el rendesen foglalkozni vele, de főleg az utóbbi héten. Végül úgy döntöttem, hogy sokakhoz hasonlóan én is megosztom, melyik feladattal mit kezdtem. Semmi eget rengetőt nem kell várni, viszont én nagyon élvezem csinálni, biztos, hogy nem ez az utolsó bejegyzés a naplóval kapcsolatban. De akkor most lássuk a lényeget! :)

A borító


Bár az én naplóm nem adja külön utasításba a borító dekorálását, azért megtettem. Így azért kívülről is biztosan látszik, hogy foglalkozom vele. A strassz féleséget, ami rákerült, itthon találtam, semmi extra, de mégis valami. A zöld madzag pedig, ami látszik, a találj egy módot, hogy magaddal tudd vinni a naplót mindenhová feladat eredménye.

Ragassz be egy szalvétát egy étteremből, amire ráírtad egy titkodat!


Azt hiszem, eléggé leszűrhető, hogy nézem a Pretty Little Liars-t, ugyanis az ötlet onnan jött. A főcímdal elejét írtam fel az egyik oldalra, a szalvétán (ami egyébként cukrászdából való) pedig folytattam a szöveget, a helyett, hogy titkot írtam volna bele. "Got a secret / Can you keep it? / Swear this one you'll save / Better lock it in your pocket / Taking this one to the grave."

Számolgassunk madarakat!


Nos, ennek a feladatnak a végrehajtásához nem terveztem kiülni a szabadba madarakat számolgatni, a strigulák félrevezetőek, de pusztán a látszathoz járulnak hozzá. :D A madarakból pedig leszűrhetitek zseniális rajztudásom... Színesceruzákat és tűfilcet használtam, ez sincs túlcicomázva, de nekem egészen tetszik a végeredmény.

Lyukasszunk!


Mikor először eljutottam ehhez az oldalhoz, csak ceruzával átszúrtam a megadott helyeken, de unalmasnak találtam, így a másik oldalra került egy részlet Passenger Holes című számából, ami egyébként nagy kedvencem. Majd ez után jöttek a lufik, amiket tűfilccel rajzoltam meg, végül a hátteret pasztellkrétával színeztem ki, sajnos a friss tűfilc rajz és a pasztellkréta nem feltétlenül a legjobb választás, de hát mi értelme lenne, ha tökéletes lenne? :D

Harry Potter nélkül soha!


Mint óriási Harry Potter rajongó, kétség sem férhetett hozzá, hogy több oldalon is fel fog tűnni a sorozat. Itt a két idézet volt az alap, rajzolni mást terveztem, de semmi nem jutott eszembe. Napokkal később próbálkoztam egy cikesszel, de csúfos kudarcot vallottam, így lett végül egy Halál Ereklyéi szimbólum, és egy kanál, ami Ron érzelmi szintjént reprezentálja. (A biztonság kedvéért, odaírtam, hogy az egy kanál, ha esetleg valaki nem ismerné fel.. :D)

Harry Potter #2


A feladat arra kér, hogy gyűjtsek számokat a világból, kicsit szabadabban értelmeztem, így esett a választás itt is a Harry Potterre. Az első felén a hetes szám felbukkanásait gyűjtöttem össze. Vagyik inkább az, aki az eredeti képet összeállította, és a jobb oldal is képről készült, ezeket megtaláljátok ITT és ITT

Idézetek mindenhol


Régebben a szobám ajtaja nagyjából tele volt ragasztva különböző idézetekkel, költözéskor sokat megmentettem, így néhányat beragasztottam erre a két oldalra. Olyanokat válogattam, amiket nagyon szeretek, illetve persze olyanokat, amik felfértek az oldalra, annyi biztos, hogy kicsit idegölő volt beragasztani, a könyv nem akart hozzájárulni a tervemhez, de nem adtam fel. :D

Remélem tetszett a bejegyzés, hamarosan érkezem még egy ilyennel, pont van mégegy bejegyzésnyi kész oldalam, közben pedig szorgalmasan dolgozom a többin!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése