2014. május 3., szombat

Heidi McLaughlin - Örökké a csajom

SPOILER!


Hihetetlen, mikor falra tudsz mászni egy könyvtől, de közben meg imádod. Ilyenkor elgondolkodsz rajta, hogy akkor most mi van? Hát jó kérdés.

A könyv nagyon erősen indult, hiszen már vagy az ötödik oldalnál elérte, hogy sírjak, ami eddig még nem fordult elő. Annyira szívszorítóan tudta leírni azt, ami történt, hogy szinte úgy érzetem, ismertem Masont. Mintha a legjobb barátom lett volna. 

A pozitívumokhoz sorolnám mindenképp Noah-t, mert nagyon aranyos volt, és sokszor érettebben viselkedett, mint a szülei, és most el lehet gondolkozni, hogy a kisfiút dicsérjük vagy a szülei gyakori gyerekességén dühöngjünk/szégyenkezzünk. 

Akkor most át is térhetünk a negatívumokhoz. Nicket kifejezetten utáltam, de ez nem is volt baj, mert majdnem minden könyvben van egy olyan karakter, akit azért hoztak létre, hogy az olvasó utálja. Ez csak egy hangyányi negatívum, ha ezt annak lehet nevezni. De jöjjön, ami miatt levontam csillagot. Ennyi szenvedést utoljára (na meg először is) Stephenie Meyer Alkonyatában (és folytatásaiban) olvastam. Azt hittem azt semmi sem fogja felülmúlni. Nos, ha nem is történt meg, azért elég kemény vetélytársra akadt ebben a regényben a legidegesítőbb, legtöbbet nyafogó főszereplő(k) kategóriájában. Kicsit már meguntam a végére, hogy Josie és Liam folyamatosan ugyanazt ismételgetik. 
Egyéni gondolatok következnek...:
Liam: "Megbántam, hogy elhagytam. Ha bocsánatot is kérek, sosem fog megbocsátani. De én még mindig szeretem. Bánom, amit tettem. Szeretem Josie-t. De akkor is szeretem. Hülye voltam. Szeretem!"
Josie: Több, mint 10 éve szeretem Liam-et, annak ellenére, hogy elhagyott. Megbocsátanék, de nem fog bocsánatot kérni. Imádom őt! Mindent megtennék, hogy újra együtt legyünk. Egy család lehetnénk, de a fiáról sem tud... El kéne mondanom, hogy szeretem, de ő nem fogja viszonozni."

Ennek ellenére valahogy mégis olvastatta magát, kellemes, könnyed kikapcsolódást nyújtott. Nem utálom a könyvet, csak olvastam már sokkal jobbat is. Újra nem hiszem, hogy olvasnám, és a folytatásra sincs szükségem, mert ez egy lezárt történet. És amúgy sincs szükségem még több szenvedésre.

Szerző: Heidi MyLaughlin
Cím: Örökké a csajom (Forever My Girl)
Oldalak száma: 300
Megjelenés: 2013.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése