2015. augusztus 11., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. A mai téma: 10 író, akiktől a legtöbb könyvet olvastam.
A legtöbb író azért került fela listára, mert sorozatot írt, amine a részeit (vagy legalábbis egy részét) elolvastam. Akkor lássuk:


1. Thomas Brezina
19 könyvet olvastam tőle, aminek oka, hogy nagy rajongója voltam a Fiúk kizárva! sorozatnak. Nagyban hozzájárultak a könyvmolyságomhoz.

2. J. K. Rowling
A Harry Potter sorozat alapból hét részes, plusz ott van még a három kiegészítő kötet, amit persze olvastam. És ehhez ha hozzácsapjuk, hogy az első három részt angolul is olvastam, 13-at kapunk, így máris a lista élvonálba került a zseniális Rowling néni.

3. Leiner Laura
A Szent Johanna gimi sorozat dobott a számon, hiszen ezen kívűl csak a Bábelt olvastam. (Meg a Kalauzt, de az egy: az SzJG-hez tartozik, kettő: nem volt jó. :D

4. L. J. Smith
Sikerült hét részt legyűrnöm a Vámpírnaplókból... Minden elismerés magamnak, ugyanis az ötödiktől kezdve borzalmas az egész, így aztán a hetedik után abba is hagytam.

5. Colleen Hoover
Egyik kedvenc íróm, bár még csak hat művét olvastam el, a többi is tervben van.

6. Meg Cabot
Szintén hat könyvet olvastam tőle, ezek közül öt a Neveletlen hercegnő naplója sorozat részei. A hatodik pedig a Tudom, hol vagy!

7. J. L. Armentrout
A Luxen sorozat csupán öt részes, mégis elég volt ahhoz, hogy az írónőt a hetedik helyre röpítse!

8. Stephenie Meyer
Az Alkonyat sorozat. A kiegészítő kötettel együtt. Nagyon durva rajongói korszakot éltem meg, ma már azonban képtelen lennék újra elolvasni, a filmek is rettenetesen idegesítenek.

9. Veronica Roth
Őt A beavatott sorozat hozta idáig. Az alap három mű mellett a Négyes novellákat is olvastam, a blogon is írtam már mindegyikről.

10. Gayle Forman
Tőle is csak négy könyvet olvsatam, ám mindegyiket nagyon szerettem, szintén kedvenc íróvá nőtte ki magát nálam!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése