2013. július 31., szerda

Ünnepeljünk!

Na de kit is? Ma ünnepli 33. születésnapját Harry James Potter, a Harry Potter sorozat főhőse. Boldog születésnapot neki! Akkor is, hacsak a könyv által megjelenített varázsvilágban él is ő, hiszen sokunk életét megváltoztatta ő, és még inkább a széria írónője, Joanne Rowling, aki szintén ma ünnepli születésének évfordulóját, pontosabban a 48-at. Boldog születésnapot neki is!


Joanne és az utolsó kötet
Írnék a sorozatról, de képtelen vagyok megfogalmazni azt, amit jelent nekem a varázsvilág. De az csak mond valamit, hogy majdnem az egész sorozatot (két részt még nem) hétszer olvastam újra, nem? És végig képes vagyok izgulni rajtuk, holott tudom mi lesz majd a legeslegvégén. Nagyon jó kis történet, ami generációkon keresztül fent maradt, és fent fog maradni! Korosztálytól függetlenül érdemes elolvasni. Bármikor belekezdhetsz, megéri!

És akkor lezárásképpen csak ennyit üzennék J. K. Rowlingnak: KÖSZÖNÖM! Így csupa nagybetűvel, de még ez sem fejezi ki igazán, amit közvetíteni szeretnék, mert a nagy betűk nem fejezhetik ki azt a szeretetet, ami bennem lakozik.

Pandaa

Ui.: Csodálatos érzés tudni azt, hogy abban az évben születtem, amikor az első kötetet kiadták. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése