2015. november 10., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet/szerzőt/sorozatot/stb. Ma két lehetőség volt, ezeke pedig: Tíz adaptációt, amit nagyon vársz, illetve Tíz adaptáció, amit még meg kell nézned. Ezt a kettőt én vegyítettem, így összeszedve a tíz filmet.

1. Az éhezők viadala: A kiválsztott 2. rész
Már nem kell sokáig várni, és mozikba kerül a trilógia befejező része. Nagyon-nagyon várom, remélem nem fogok csalódni, az előző részek is jól sikerültek. Nem tudom, mikor fogom tudni megnézni, de majd szeretnék róla értékelést hozni. 

2. Ugly Love
Colleen Hoover rajngó vagyok, mint már többször is írtam, nagyon örültem, mikor kiderült, filmet készítenek az Ugly Love-ból, bár akkor még nemolvastam. Remélem nem szúrják el, kíváncsian várom, annyit azért leszögezhetünk, hogy a főszereplő választás kifejezetten esztétikusra sikerült. ;)
3. A Gyűrűk Ura
Jöhetnek a kövek, de sosem láttam, és nem is olvastam, valamint nem is fogom. Nem érzem úgy, hogy érdekelne, a filmnek azért szeretnék majd egy esélyt adni egyszer.

4. The DUFF
Kíváncsi vagyok rá, sokan dícsérték a könyvet, bár a film megosztóbb lett. Érdekel a témája, valószínű még a könyv olvasása előtt sort fogok rá keríteni.

5. Shadowhunters (sorozat)
Bár A Végzet Ereklyéinek csak az első részét olvastam, kíváncsi vagyoka sorozatra, és valószínű nézni is fogom. Nekem mondjuk a film is bejött, de közrejátszik, hogy olvasás előtt láttam.

6. Szerelmünk lapjai
Szinte klasszikusnak mondható, ám még kimaradt az életemből. Mindenképp kell hozzá egy bizonyos hangulat, így még várat magára.

7. Büszkeség és balítélet
Amíg nem olvastam a könyvet, nem érdekeltek a belőle készült adaptációk, most azonban legalább egyet meg szeretném nézni, de még nem döntöttem el, melyik lesz az.

8. Az emlékek őre
Először el akartam olvasni a könyvet, ám csak tolódott és tolódott, és azóta sem jutottam el odáig, így a filmet sem láttam. Majd egyszer. 

9. Vilámtolvaj
Szintén olyan adaptáció, mikor először olvasni szeretném, főleg, mivel nagyon dícsérik a könyvet. Bár az alapján, amit a kettő hasonlóságáról olvastam, lehet a filmmel kellene kezdenem.

10. Mentőexpedíció
Majd a könyv után, ami remélhetőleg nemsokára bekövetkezik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése