2013. szeptember 29., vasárnap

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 6. - Ketten

SPOILER!


Húha...:) Jaj de nagyon szeretem én ezt a sorozatot. Okot még mindig nem tudok pontosan, de ez már tudományosan bizonyított tény. ;) Megint csak ismételni tudom magam azzal, hogy leírom, nem bántam meg, hogy belekezdtem Leiner Laura sorozatába. Egyes helyeken képtelen leszek normálisan, nem gyerekesen megfogalmazni a véleményem. Ez mindenki nézze el nekem, kérem.
És akkor vágjunk is bele!


1. Reni - 5/4: Már-már majdnem ötöst érdemelne, de az elején szörnyen kiakasztott. Képzeletben jópárszor fejbe vertem. Végre együtt vannak, ő meg kiakadt azon, hogy Viki elmegy Zsoltiékhoz, holott után Cortez meg is mondja neki, hogy nem ő hívta. Aztán meg, hogy elfelejtette a hónapfordulójukat. A fiúk általában ilyenek. Kész. Pont. (Most Cortez érvelését hagyjuk figyelem kívül ennél a megállapításnál - bár nagyon jó volt.) Hál' Istennek felhagyott a panaszkodással, és onnantól kezdve szinte rá sem ismertem. Megérdemelte már, hogy boldog legyen, Cortez barátnőjeként élhesse mindennapjait.

2. Cortez - 5/5: Már értem miért is szeretik őt ennyire. Odaadó, figyelmes, kedves, barátságos, vicces, és nem mellesleg képes kiállni az ablakba, mindent kockáztatva, hogy közölje az egész Szent Johannának, hogy Reni a barátnője, és szereti őt. Olyan aranyos volt. *.* És képes elvinni Renit a könyvesboltba, pedig ő nem bírja. 

3. Virág - 5/5: Ő is a kedvenc szereplőm, majdnem mindenki más mellett. Annyira jó olvasni mindig róla, a megszólalásait, mindent. Olyan boldogságot sugároz, ami sokszor rám is rám ragad, és ezt imádom benne.

4. Arnold - 5/2: Nagyon megváltozott az én volt kedvenc szereplőm. Sajnos már nem tudom őt úgy szeretni, mint régen, és valamennyire szerintem igaza volt Reninek, amikor azt mondta, hogy nem is volt igazi barát, ha nem beszélhetett neki az érzéseiről Cortez iránt, csak könyvekről beszéltek. Nem értettem Arnoldot, hogy mért bántja meg ennyire Renit, ha elvileg szereti őt. Akkor is, ha a lány nem szereti viszont őt. Elvileg barátok maradtak, akkor viszont örülnie kéne annak, hogy végre boldog. 

5. Kinga - 5/4: Egyre inkább kedvelem. Erős, határozott csaj, aki nem mellesleg jó cél érdekében is képes harcolni. Ami tetszett, hogy egyes jelenetekben már megmutatkozik, hogy van lelke, szereti Zsoltit - ha az nem is mindig látszik -, és igaz barátja Reninek.

6. Edina - 5/1: Nagyon gonosz, és undorító, amit csinál. Képes mindenkivel járni Cortez körül, hátha az észreveszi őt, akkor is ha barátnője van. Teljesen reménytelen eset a csaj.

7. Csontváz Carlos - 5/5: Elég nehéz élete volt a 11/b-ben, de - ha nem is közvetlenül olyan alap dolog miatt, mint hogy nem él - a legviccesebb pillanatok miatta következtek be. Például az ominózus koponyalopás.

8. Andris és Robi - 5/3: Rájöttem, hogy sosem említem meg őket, így éppen itt volt az ideje. Viccesek, ugyanakkor mégsem. A bagózásaik és egy-két megmozdulásukon nevettem, de a 'jó nők' iránti fanatizmusuk nem tetszik. Ebben Kinga véleményén vagyok.

9. Vladár - 5/3: Igazából lehet, hogy bírnám, mint tanárt (de nem jobban, mint Kardost), viszont az, ahogy Renivel viselkedik, az nem tanárhoz méltó. Bunkó és kész. Az utolsó etika órán hatalmast röhögtem. Ez volt az a pillanat: "-Tehát ezzel búcsúzom tőled. Ötös lettél - mondta unottan. [Vladár] 
-Búcsú? Örökre?"

10. Was kostet das Zimmer? - 5/5: Hatalmas volt úgy olvasni, hogy Zsolti mindenkitől ezt kérdezi, mikor én tudom a jelentését. Ez is egy egyszerű, de nagyszerű poén Szenjor Nagy Zsolttól. 

11. A nyár a 85 napjával - 5/3: Nem szabadna a főszereplőnknek ennyire kiakadnia emiatt, de meg is értem őt. És Kinga segít is neki, hogy ne legyen túl sok szabadideje sopánkodni. Örülök hogy nem kell a nyaráról is olvasom. Mert akkor már tényleg nem bírnám a szenvedéseit.

12. A net- és mobilkorlátozásos hét - 5/5: Örülök, hogy Dave olyan erős figuraként volt ekkor bemutatva, hogy tech függőként kibírta ezt. Corteztől meg gonosz, mégis aranyos volt, hogy a szeretelk SMS-el vette rá Renit, hogy feladja a játékot.

Most így hirtelen felindulásból ezek jutottak eszembe, amiket megemlítenék. Kíváncsi vagyok a végre, de nem várom különösebben, mert akkor már sosem fogom tudni úgy olvasni, mint először, de nem különösebben aggódom amiatt, hogy nem fogom újraolvasni még sokszor. Ez is örök lett nekem, mint a Harry Potter. Szerencsére ma a szüleim voltak olyan szuper rendesek, hogy megvették nekem a hetedik részt, így rohanok is olvasni. :) 

Adatok a könyvről:

Szerző: Leiner Laura
Cím: A Szent Johanna gimi 6. - Ketten
Oldalak száma: 514
Megjelenés: 2012.

Ui.: Nekem van kis zsiráfom. :DD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése