2013. május 6., hétfő

Simone Elkeles: A vonzás szabályai

SPOILER!


Elolvastam az első részt. Az megfogott. Utána elolvastam ezt is, és magához láncolt, ha lehet még jobban, mint az előző kötet.

Már mikor befejeztem az első részt, akartam olvasni a másodikat, de az sajnos még nem volt meg, és nem olvasok sem kölcsönbe kapott, sem könyvtári könyveket, mert akkor olvasás után nincs a polcomon, és ez engem zavar. Az osztálytársaim közül többen olvasták azóta a könyvet (igazából szinte egyszerre olvastuk ezt a részt), és mindegyikünk véleménye szerint sokkal jobb, mint az Alexről szóló történet, pedig az is nagyon jó volt. 


Ha már Alexnél tartunk… Ebben a könyvben papucs. Ennyi. Nem lehet szépíteni. Túlságosan is jó kisfiú lett, pedig ennyire szerintem nem változhat meg valaki. Ezzel szemben Carlos volt a megtestesült baj, veszély. Imádtam a középső Fuentes fiút. 
Kiarát azért szerettem, mert egy: nem lett olyan, mint Brittany (nem lett volna fele annyira sem jó a könyv, ha a két főszereplő lány ugyanolyan), kettő: a sütis ötletéért, három: kicsit talán magamra ismertem benne, négy: dadogása ellenére is volt benne magabiztosság, ha nem is mindig. 
Tuck, a karakter, aki nem jelenik meg minden könyvben, különbözik a többiektől, és ettől lesz teljes a sztori. Imádnivaló volt Brandon is, a hatéves, aki sok vidámságot hozott az életembe, és szerintem máséba is.

Maga a cselekmény hasonlított ugyan az első könyvéhez, de mégis más volt. A kedvenc részeim közé tartozott a bál például, hiszen ekkor Carlos megmutatta a legbensőbb énjét is (megjegyzem, jó lenne, ha valaki engem is elvinne egy bálba:D). Ezen kívül a legviccesebb jelent számomra ez volt: http://moly.hu/idezetek/186342. Meg ez: http://moly.hu/idezetek/219888 (Brandon, a mindent tudó:D). A legszebb pedig a borítón is látható mozzanat, vallomás. 

Az epilógus nem tetszett nagyon. Igazából oké, hogy leírja, hogy mi volt Carlossal, de engem kicsit bővebben érdekelt volna. Ezzel szemben az elsőét például nagyon szerettem, mert például csak úgy mellékesen tudjuk meg, milyen jelentős sikereket ért el Alex és Brittany. 
A váltakozó szemszöget most is imádtam.

Jelentős gyorsította az olvasást, hogy a spanyol szavak már lábjegyzetben lettek lefordítva, aminek nagyon örültem.

A kicsit fentebb említett borító is sokkal szebb, jobb volt ez Tökéletes kémia borítójánál.
És megjegyezném, hogy a korhatárbesorolást is megfelelőnek tartottam, hiszen ezt már tizenhat éves kortól ajánlják.

A harmadik kötet első két fejezetét itt sem olvastam el. :D Alig várom, hogy megjelenjen magyarul! J
Ha az elsőt szeretted, ezt imádni fogod. A második Fuentes még jobban rabul ejt. Megéri elolvasni. Tedd meg te is, nehogy kimaradj a jóból! J

Adatok a könyvről:

Szerző: Simone Elkeles
Cím: A vonzás szabályai (Rules of Attraction)
Oldalak száma: 368
Megjelenés: 2012.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése