2013. április 2., kedd

Simone Elkeles: Tökéletes kémia

SPOILER!


Egy újabb könyv, amit imádtam. Egy újabb könyv, amit nem tudtam letenni. Egy újabb könyv, ami megához láncolt. Egy újabb könyv, amihez hasonlót még nem igazán olvastam. Ez az újabb könyv Simone Elkeles Tökéletes kémia című műve.


Akkor hallottam, illetve olvastam, a könyvről először, amikor az írónő Magyarországra érkezett (Bevallom le voltam maradva), és rögtön fel is keltette az érdeklődésemet. Imádtam a történetét, bár azért kicsit van benne olyan dolog, amire azt mondanám tipikus, de azért nem sok. 


Nagyon tetszett, hogy Alex spanyol szavakat is használ megszólalásaival, mert így tényleg elhisszük, hogy spanyol vér csörgedezik az ereiben. Az zavart ezekben az idegen nyelvű kifejezésekben, hogy a magyar megfelelőjük nem lábjegyzetben lettek leírva azon az oldalon, ahol elhangoztak, hanem a könyv végén. Ez a folyamatos lapozgatás egy idő után kicsit bosszantó volt, de maga a cselekmény és minden mellett még el tudom nézni. 

Az is tetszett, hogy fejezetenként váltakozott Simone Alex és Brittany szemszöge között, így a dolgokat nem csak az egyik főszereplő bőrébe bújva nézhettük végig. Például azonban számomra kicsit furcsa érzés úgy olvasni, hogy tudod, hogy a két szereplő már beleszeretett egymásba, de ők a másik előtt ezt még tagadják. Furcsa, de mégis jó. 

Szerettem, hogy egyik főszereplő se volt tökéletes. Mindkettőjüknek meg volt a maga problémája, legyen szó családról, vagy éppen a Latin Vérről Alex esetében. Az is tetszett (jaj, de sokszor használom ezt a szót és ennek szinonimáit…), hogy hónapokkal később lesz igazán boldog minden, nem csak két perc alatt megoldódik minden. 

Epilógust is kaptunk, amit én nagyon szeretek, mert ez zár le igazán egy cselekményt. A könyvbe bekerült a sorozat második részének első két fejezete, de bevallom azt én még nem olvastam, mert úgy gondoltam, hogy csak rosszabb lesz abbahagyni, ha nincs meg a következő rész. :)

Összességében ez a könyv is a sok-sok kedvencem közé került, alig volt időm, mégis egy nap alatt elolvastam (éljenek a hosszú utak!). Annyit még hozzáfűznék, hogy én nem tizennégy éves kortól ajánlanám, hanem inkább tizenhattól. Olvasd el! Teljesen mindegy miért. Érdemes!


Adatok a könyvről:

Szerző: Simone Elkeles
Cím: Tökéletes kémia (Perfect Chemistry)
Oldalak száma: 416
Megjelenés: 2011.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése