2015. május 26., kedd

Top 10 Tuesday


A Top 10 Tuesday házigazdája a The Broke and the Bookish. Ennek során egy adott téma köré kell összegyűjteni a szerinted arra illő 10 könyvet. A mai téma: Tíz könyv, mait a strandtáskámban lesz idén nyáron. Na már most ez nekem annyit jelent, hogy el akarom olvasni a nyáron. :D Akkor lássuk!



1. Jennifer L. Armentrout: Opposition - Ellenállás
Mivel június elején fog megjelenni, igenis nyári olvasmány lesz. Már elő is rendeltem! A Luxen sorozat részeit egytől egyig imádtam eddig (háromról írtam értékelést, a negyedik még várat magára), természetes, hogy ezt is olvasni akarom már nagyon. Főleg mert az Originnek is durva függővége van.

2. Colleen Hoover: Losing Hope - Reményvesztett
Ez a könyv igazából a Hopless Holder szemszögéből, de mivel Holdert és a Reménytelent is imádtam, kötelező olvasmány. Nagyon régóta vártam, már el akartam kezdeni angolul, de aztán megjött a magyar kiadás híre, így elnapoltam. A könyv az Oppositionnel együtt elenik meg, én pedig együtt rendeltem elő vele.

3. J. K. Rowling: Harry Potter és a.../and the...
Szabadon behelyettesíthető bármely rész, ugyanis nem hiányozhat a nyárból egy kis Harry Potter. Angolul a harmadik rész jön, és magyarul az újraolvasás során is, így fogalmam sincs hogy oldom meg, hogy mindkettőt olvassam, ne hagyjak ki részt, de hát mégsem olvashatom egymás után kétszer. Na jó, kit hülyítek? Úgyis elolvasom majd egymás után ha az kell:D

4. Colleen Hoover: Maybe Someday
CoHo tavaly lett az egyik kedvenc íróm, a listában is már másodszor szerepel, de szinte az ő műveivel ki is tudnám tölteni. Azért ezt választottam, mert zenék is vannak hozzá, és hát az is elengedhetetlen!

5. John Green - David Levithan: Will & Will
John Green szintén kedvenc íróm, így szinte alapmű számomra a Will & Will. Nagyon kíváncsi vagyok már rá, a Losing Hope-hoz hasonlóan, ezt is már angolul akartam olvasni, mikor kiderült, hogy a könyvhétre megjelenik.

6. Cecelia Ahern: Ui.: Szeretlek
Régóta szeretném olvasni, aztán miután láttam a filmet, ez az érzés csak erősödött. Most már a könyv is megvan, semmi sem tántoríthat el az olvasásától. Kivéve persze, ha anya lenyúlja:D

7. J. Lynn: Wait for You - Várok rád
Ha már a Luxen sorozatért oda vagyok, miért ne olvasnám könyveit egy másik műfajban? És pont ezért is érdekel annyira ez a regény. Vajon mit hozott össze a luxenek nélkül. (és ne tévesszen meg az író, ez bizony ő, csak más néven:D)

8. James Dashner: Halálkúra
Imádtam az Útvesztő-trilógia első két részét (csak még írni nem írtam róluk), így már vártam a befejezést. Remélem jó lett, és választ kapunk a sok kérdésre.

9. Cassandra Clare: Hamuváros
A Csontvárost még tavaly ősszel olvastam, és imádtam, viszont a folytatásokhoz még azóta sem volt szerencsém, pedig nagyon szeretném. Mindenképp olvasnom kell már! viszont a Vörös Pöttyös facebook oldala a következő részből kitett idézete spoilerezett:(

10. Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis
Éveket vártam erre a részre, egyrészt mire megjelent, másrészt mire megszereztem. A könyvfeszten vettem meg egy hónapja, dedikáltattam is, most már csak olvasni kéne.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése