2016. május 1., vasárnap

Ez történt - 2016. április

Véget ért az április is, azonban tudom, ebben a hónapban kicsit eltűntem. Alig született bejegyzés, ennek egy nagyon egyszerű oka van. Nem igazán volt hangulatom értékelést írni, nem jött az ihlet, erőltetni pedig nem szeretném, nehogy aztán meg elvesszen az egésznek a varázsa. A blogot elsősorban még mindig magam miatt írom, azért, mert élvezem, szeretem csinálni, természetesen azért imádom látni, hogy látogatják a blogot, hogy vannak rendszeres olvasók, még ha nem is sokan, számomra mégis rengetegen. Ez a hónap azt hiszem ezen a téren (olvasás szempontjából is) kicsit stagnált, kevés kedv, inkább mást csináltam, de jól esett. :)

Alapjaiban véve már kevesebb a szabadidőm, tényleg elkezdődött az egyetem, bár nincs sok órám, abból is az egyik két hétig elmaradt, egyszer pedig a hó (igen, a hó...) miatt nem jutottam el, de azért már tart, tanulok, vagy legalábbis próbálok... :D Április, hasnolóan a márciushoz, főképp sorozatos hónap volt, befejeztem a Szívek szállodáját (és végre megbékéltem a végével, de előfordulhat, hogy csak a közelgő folytatás miatt), elkezdtem újranézni a Gossip Girl-t, és néhány Rejtélyes igazságok részre is futotta. Plusz persze a hetente várós sorozatok is itt volak.

Mint már írtam, olvasás szempontjából nem volt az igazi a hónap, kicsit úgy érzem, utolért az olvasási válság, egyik olvasatlan könyvemhez sincs kedvem, a márciusban elkezdett A másik én című regényt sem fejeztem még be, helyette viszont újraolvasom a Szent Johanna gimi-t, mert pontosan erre van most szükségem. Másodjára is élvezem, még azt is, mikor Reni miatt szenvedek. Laura elérte, hogy ennek ellenére feltöltenek a részek, megnevettetnek, kikapcsolnak, szóval jó döntés volt, és örülök, hogy a Harry Potter mellett ehhez a sorozathoz is fordulhatok, ha úgy adódik. Összesen tehát négy egész, egy fél, és egy negyed könyvet olvastam el. És hogy ez hogy jött ki?


Sorban az olvasások:
S. J. Watson: A másik én (ez a "negyed", nem rossz, de most sajnos nem tud lekötni)
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. - Kezdet
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 2. - Együtt
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 3. - Egyedül
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. - Barátok
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 5. - Remény (ezt olvasom jelenleg)

Beszerzések:
Érdekes helyzet alakult ki, mert bár vettem könyvet, a polcom mégis nulla darabbal gazdagodott egyelőre, mert még nem érkeztek meg a rendelt könyvek. :D Eleve csak tegnap adták fel, másrészt a bátyámhoz rendeltem, hogy elkerüljem a postaköltséget, és majd hozza, ha jönnek. Azt nem írnám le, hogy mit rendeltem, maradjon meg a következő havi összegzésre, annyit elárulok, hogy egy komplett sorozattal növelem a magánkönyvtárom, alig várom, hogy belevethessem magam!

A blog:
Röviden összefoglalva, kevés bejegyzés, kevés kedv, mint ahogy már említettem. Ami azt illeti szeretném, ha ki tudnék alakítani egy rendszert, hogy minidg tudjátok, mikor érkezik poszt, de ismerve magamat, ez sosem fog összejönni, de hát szokták mondani, hogy a remény ha meg utoljára. :D Összessen tehát áprilisban két értékelés és egy Cover Reveal került fel.

A hónap dala:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése