2016. május 26., csütörtök

Username Book Tag


Mint bizonyára feltűnt nektek, most is kevesebb bejegyzés került fel a blogra, továbbra is nehezen állok neki egy-egy értékelésnek, most is inkább egy book tag-et hoznék nektek. Ez az, amihez ilyen esetben szeretek nyúlni, gyorsabban megvan, szeretem töltögetni őket, és mégis kerül ki valami. Ezúttal az Egy könyvfüggő vallomásai blogon talált Username Book Tag-re esett a választásom, jó olvasást hozzá. :)

A blogom neve:
Reader with Thousand Lives

A név jelentése:
Ha szó szerint fordítjuk, akkor olvasó ezer élettel. Maga a kifejezés pedig a fenti képen látható idézetből jött.

A név betűinek száma:
23

A 23. könyv a polcomon:
Két könyvespolcom is van, ezért mindkettőn megnéztem, ezek lennének:

 

Olvastam?
Igen, mindkettőről írtam is a blogon, itt és itt tudjátok elolvasni az értékeléseket.

Rakd össze a blogod nevét könyvek kezdőbetűiből!
Rubinvörös (Kerstin Gier)
Elakadó lélegzet (Rebecca Donovan)
Amikor megismertelek (Cecelia Ahern)
Dalok a magasföldszintről (Simon Márton)
Ez a lány (Colleen Hoover)
Rajongás (Polly Shulman)

Where She Went (Gayle Forman)
Itt voltam (Gayle Forman)
Tűzpróba (James Dashner)
Harry Potter és a bölcsek köve (J. K. Rowling)

Tíz apró lélegzet (K. A. Tucker)
Holston (Hugh Howey)
Obszidián (Jennifer L. Armentrout)
Ugly Love (Colleen Hoover)
Smaragdzöld (Kerstin Gier)
After (Anna Todd)
Ne érints (Tahereh Mafi)
Dare You To (Katie McGarry)

Lola és a szomszéd srác (Setphanie Perkins)
It Ends with Us (Colleen Hoover)
Veszedelmes sorscsapás (Jamie McGuire)
Egyetlen méreg (Rachel Van Dyken)
Segítség Youtube-sztár lettem! (Marni Bates)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése