2013. december 31., kedd

Összegezzünk!


Először is szeretnék minden kedves olvasómnak nagyon boldog új évet kívánni. Ez az év sok mindenben volt meghatározó, ha csak egy kicsit is. Most készítek egy összegzést, hogy mi történt velem 2013-ban, leginkább könyves szempontból. :D

Idén elolvasott könyvek: 41 db [lehetne több is, de azért ez is szép:)]
Félbehagyott könyv: 3 db

Újraolvasás: 7 db [Mert ilyen is kell]
Idegen nyelven olvastam: 1,5 db [egyet július óta olvasok]
Át fogom vinni 2014-re: 3 db

Ennyi könyvet vettem/kaptam idén: 32 db

Női írótól: 27 db, ebből magyar 9 db [A Szent Johanna gimi miatt, szóval több magyar kell!]
Férfi írótól: 14 db, ebből magyar 9 db [kötelező olvasmányok miatt]

Top 5+1 könyv [újraolvasósok nélkül]:
1. J. A. Redmerski: A soha határa
2. Simone Elkeles: A vonzás szabályai
3. J. L.Armentrout: Obszidián
4. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi sorozat
5. Cat Clarke: Összekuszálva
+1. Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

Az év legnagyobb csalódása számomra:
Sarah Dessen: Tökéletes [Sajnálom, hogy így alakult, de ez nem jókor talált meg]

Ennyi sorozatot kezdtem el: Ha minden igaz 7 db
Ennyit fejeztem be: 1 db [ez így vicces:D mondjuk van olyan sorozat, aminek még meg sem jelent a többi része, szóval annyira nem meglepő:)]

Az idei legrövidebb könyvem: Petőfi Sándor: A helység kalapácsa (38 oldal)
Az idei leghosszabb könyvem: J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje (752 oldal)

Ennyi oldalt olvastam összesen ebben az évben: 13674 oldal

Legrövidebb ideig olvastam: Nem meglepő módon Petőfi Sándor: A helység kalapácsa (http://moly.hu/olvasasok/2087953)
Leghosszabb ideig tartó olvasásom: J. K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone (http://moly.hu/olvasasok/1779779)

A legszebb borító:
J. A. Redmerski: A soha határa

Az év filmadaptációja:
Suzanne Collins: Futótűz

A jövő évi könyves fogadalmaim: 
1. Több könyvet olvasok el, mint idén 
2. Befejezem a Harry Potter második részét angolul, amit július óta olvasok 
3. Minden elolvasott könyv után félrerakok egy 200-ast (kihívás is:D) 
4. Mindennap olvasok legalább egy pár oldalt 
5. Klasszikust is fogok olvasni, ami nem kötelező olvasmány


Idén először: 
-Voltam Londonban 
-Voltam Párizsban 
-Töltöttem egész éjszakát buszon 
-Olvastam e-book-ot 
-Voltam (vagyok) Norvégiában 
-Repültem 
-Molyolok (tavaly 12.30-án regisztráltam, januárban aktivizálódtam) 
-Sütöttem tripla csokis kekszet, mandulás-csokis kekszet, citromos muffint, gertrúd szeletet 
-Tesóm nélkül töltöttem a karácsonyt (anyáékkal) 
-Elmentem Fitballra (azóta abba is beleszerettem) 
-Metróztam Párizsban 
-Motoztak meg reptéren 
-Írtam egy magam sem tudom mit 
-Érzem úgy, hogy minden szuper körülöttem 
-Olvastam angolul 
-Olvastam több könyvet egyszerre 
-Néztem Harry Pottert angolul (nemrég norvég felirattal:D) 
-Döntöttem el, Londonban akarok élni 
-Indítottam kihívást 
-Éltem át, milyen gyereksírásra ébredni 
-Rávettem valakit, hogy jöjjön el velem kangoo-zni 
-Próbáltam meg a jogsihoz szükséges elsősegélyvizsgát, ami sikerült is 
-Rendeltem én magam, a saját nevemre könyvet (anya szokta) 
Ezeken kívül megannyi könyvet most olvastam először, ahogy sok írót is idén ismertem meg. Visszagondolva, lehet apróságok, de sokat jelentenek:)

Bővebben már nem írok mert mindjárt mennem kell, és a végén, az év utolsó bejegyzésében még egyszer Boldog új évet kívánok mindenkinek, és jövőre is várlak benneteket!

Pandaa






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése