2016. július 1., péntek

Ez történt - 2016. június


Eltelt 2016 fele. El tudjátok hinni? Tudom, eddig mindegyik havi zárásomban megemlítettem, hogy milyen gyorsan telik az éve, de tényéeg így van. Talán ez volt az utóbbi időben a legzsúfoltabb hónapom, kezdve azzal, hogy nálam is megérkezett a vizsgaidőszak. Bár nem volt sok órám, így sok viszgám sem, a 29-ei viszgám bőven felért többel is. Egy csomót tanultam rá, de a vizsga után, úgy éreztem, feleslegesen. Ha egyszer csomó mindenről nem esett szó az órákon, azok közül, amiket kérdezett, sokat nem értem a tanulásommal. Mindegy is, végeztem a félévvel, októbertől jöhet a második! :)

A tanulás ellenére most érzem azt, hogy kezdek visszatalálni ahhoz, ami év elején/tavaly év vége felé volt jellemző mind olvasás, mind a blog terén. Ha már szóba került a blog, elöljáróban annyit, hogy bár a hónap elején is nehezen álltam neki egy-egy bejegyzésnek, mégis érzem, hogy visszajött a kedvem az íráshoz. Persze ezek mellett még mindig nagyon sok sorozatot nézek, mert ezt is ugyan úgy imádom, mint az olvasást. Befejeztem a Gossip Girl újranézést, és még mindig imádom, valamint elkezdtem a Once Upon A Time-ot, ami szintén nagyon tetszik, egyelőre egy évadon vagyok túl; egyrészről pedig sajnálom, hogy ilyen sokat vártam az elkezdésével, másrészről viszont örülök neki, mert így nem kell várnom egy csomót az évadok között. Plusz elindult a Pretty Little Liars hetedik évada is, és hatalmasat csalódtam, bár azt sem tudom, miért is vártam jobbat. Egy ideje mélyrepülés a sorozat, csak megszokásból nézem, na meg azért, mert félbehagyni itt már nem akarom.

Olvasás szempontjából elértem az áttörést, befejeztem mindkét elkezdett könyvemet, először a Büszkeség és balítéletet, és sikerült is időben vagyis jóval korábban a határidő előtt megírni az esszémet az egyik órámra, majd jött a másik, ami egyébként recenziós példány volt, és már írtam is róla. Ezen kívűl elolvastam két egész és egy fél könyvet, ezek közül az egyik angol volt, és az idei első beszerzésem volt. Nos, Colleen Hoover ismét zseniálisat alkotott, majd hozok róla valamikor értékelést is természetesen. 

Sorban az olvasások:
Jane Austen: Pride and Prejudice
S. J. Watson: A másik én
Colleen Hoover: November 9
Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
Ben Sherwood: Merülj alá az álmokért! (ezt olvasom jelenleg)

Beszerzések:
Mint azt a blogon már láthattátok, idén eljutottam a könyvhétre, így nem telhetett el a hónap beszerzések nélkül. Összesen hét könyvvel gyarapodott a magánkönyvtáram, és most szeretnék megállni egy időre. Persze tudom, lesz még idén könyv vételem, azok, amik idén jelennek meg, és már egy ideje várom őket, de először szeretném kicsit feljebb tornészni a saját könyvek olvasottságát legalább 80 százalékra, most 72-n áll, igykeszem. :D És akkor amiket vettem:
Penelope Douglas: Szívatás
Calia Read: Szétcsúszva
Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
Jennifer E. Smith: Ilyen a boldogság
Jay Asher - Carolyn Mackler: Kezünkben a jövőnk
David Levithan: Nap nap után
Zoe Sugg: Girl Online


A blog:
Az első dolog, amit valószínű mindenkinek feltűnt már, hogy megint megváltozott a blog kinézete. Ez már a sokadik verzió, mióta igazán elkezdtem foglalkozni a bloggal, de azt hiszem most megtaláltam azt, amit igazán akartam színvilágilag, hangulatilag. Remélem nektek is tetszik. :) Bejegyzések szempontjából a hónap első felében nem volt változás, a második felére kezdett visszajönni a kedvem a bejegyzések megírásához, végül írtam három könyvről, volt egy random bejegyzés és egy könyvheti élménybeszámoló is.

A hónap dala:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése