2014. szeptember 18., csütörtök

Thursday Tag - We Love Books Tag


A Thursday Tag című rovatban minden csütörtökön egy-egy Book Tag bejegyzést hozok. A Book Tag-ekben különböző feltételek alapján kell könyvet választani, alapjáraton a könyvekhez, olvasáshoz kapcsolódó kérdéseket kell megválaszolni. Ezeket a Book Tag-eket különböző blogokról gyűjtöttem össze!

Ma a We Love Books Tag-re esett a választásom.


1. Melyik az a könyv, amit megtartanál, ha az összes többit ki kellene dobnod?
Mégis milyen beteg kérdés ez? Hogyan választhatnék csak egyet? Hogyan?? Rögtön a Harry Potter sorozat jutott eszembe de az is hét könyv:D, szóval erre inkább nem mondok semmi konkrétat, mert nem akarom megbántani a többi könyvem. :)

2. Amikor olvasol, szeretsz valami rágcsálnivalót enni, vagy inni valamit?
Néha eszek chipset, csokit vagy valamit, de ez nem létfontosságú, inni nem kifejezettem szoktam olvasás közben, sőt ha nagyon belefeledkezek, és anya sem szólna, akkor nem ennék vagy inniék semmit egész nap... 

3. Mikor kezdtél komolyabban érdeklődni a könyvek iránt, és melyik volt az első könyv, amit elolvastál?
Már egészen kis koromban olvastam, nem is keveset, igaz akkor még persze főleg csak mesekönyveket olvastam, amik tele voltak képekkel, de harmadikban már túl voltam A két Lottin az biztos és önszántamból olvastam el, de hogy mi volt az első könyv életemben nem tudom. Aztán az igazi könyvmolyságom az Alkonyattal kezdődött, 2009-ben azt hiszem.

4. Melyik az a könyv, amit sosem olvasnál el újra?
Erre a szerepre több könyv is játszik, de mindent összevetve fő szempontként véve a hosszúságot is, a Légy jó mindhalálig kapja a nem igazán megtisztelő címet. Végigszenvedtem, untam, és nagyon lassan haladtam vele. 

5. Romantikus, vagy inkább akciódús könyv?
Legyen benne mindkettő megfelelő arányban, szeretem, ha van egy könyvben izgalom, ugyanakkor néha csak egy könnyed, kiszámítható, de imádniavló, cukormázas romantikusra vágyok.

6. Függővég, vagy lezárt befejezés?
A függővégek, elismerem, elég hatásosak, de idegölők, úgyhogy egyértelműen lezárt befejezés.

7. Vékony vagy vastag könyvek? 
Mindkettő jó, ha a könyv is jó, de azért a nagyon jókból minél vastagabb, annál jobb, rossz történetek esetén persze vékonyabbat könnyebb legyűrni.

8. Egy műfajú könyv, vagy több műfaj keveredve?
Keveredve. Sokkal izgalmasabb lesz úgy a cselekmény.

9. Katniss vagy Hermione?
Mindkettőjüket szerettem, mindkettejüket hasonló okokért. Bátrak, önzetlenek, kitartóak, talpraesettek. Nem tudok egyértelműen választani.

10. Önálló könyv, vagy sorozat?
Mostanában már vadászom az önálló könyveket, mert felüdülés olyat olvasni, aminek nem kell várni a további részeinek megjelenését, de a sorozatokat is nagyon szeretem, mert ha jó az első rész, egy darabig tuti megvan mit fogok olvasni. :D

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik ez a Book Tag. :) Esetleg én is megcsinálhatnám? :) Sok pontban egyet tudok veled érteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Örülök, hogy tetszik, és persze megcsinálhatod te is. :)

      Törlés