2016. április 1., péntek

Ez történt - 2016. március

Eltelt egy újabb hónap, és abból a szempontból semmi sem változott, hogy továbbra is vágtatunk előre 2016-ban a nélkül, hogy igazán feltűnne. És most sem mondanám, hogy túlságosan izgalmas hónapom lett volna. Ami igazán fontos volt márciusban, hogy végre valahára elkezdtem az egyetemet, így elmondhatom, hogy anglisztika szakos vagyok!! Nagyon akartam már kezdeni, egyelőre nem tudok különösebben mit mondani, csak két hetem volt, a második fele a hónapnak tavaszi szünet volt. És most hányan utálhattok ezért. :D Már most akadt dolgom, igyekszek folyamatosan tanulni, nincs túl sok tárgyam, és egyelőre tartom magam nagyjából, így majd nem vizsgára zúdul rám minden szinte teljesen ismeretlenül minden. Aztán majd meglátjuk mi lesz, ugyebár ember tervez... 

A tavasz kezdete elhozta a... szakadó hósesést... Hetedikén esett egész nap, vidám volt az első napomon reggel fél hétkor a hóval szembesülni, amit még tejesen fitten és éberen sem díjazok, nem hogy félkómásan. Azóta persze itt is szép idő van (és ne kérdezzétek miért tartok időjárásjelentést...:D), és örül a lelekem. Olvasás szempontjából szinte változatlan a helyzet, bár valamivel kevesebbet olvastam, mint februárban, inkább több sorozatot néztem, bedaráltam két hét alatt a Kertvárosba száműzvét, és két évadot megnéztem a Szívek szállodájából, szóval elmondható, továbbra is rengeteg volt a szabadidőm. 

Hosszú idő óta a molyos Book Challenge kihívás nélkül voltam, így magam választottam ki, mit akarok olvasni. Kellett ez már, ezért sem folytattam plusz körökkel a kihívásokat, a kötelezők után kiszálltam, kezdett sok lenni a határidőre való olvasás, és nem szerettem volna, hogy ez bezavarjon, az olvasás hobbi, kikapcsolódás és nem kötelesség. Márciusban öt könyvet végeztem ki, valamint egyet elkezdtem. Összességében ez egy romantikus-ifjúsági hónap volt, kettő kifejezetten melengette a szívemet. Egyedül az elkezdett lóg ki a sorból, ez S. J. Watson A másik én című regénye, ez pszicho-thriller, egyáltalán nem a műfajom, de tetszik. 

Sorban az olvasások:
Katie McGarry: Dare you to - Aki mer, az nyer
Jennifer E. Smith: Milyen lesz a búcsú után?
Kelly Oram: Cinder és Ella
Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek
Lana Millan: Átkozott Hannah Brown

Beszerzések:
Márciusban kicsit beindultam, összesen hat könyvvel gyarapodott a magánkönyvtáram, ebből hármat vettem és hármat kaptam, és kettőt már el is olvastam. Életemben először rendeltem a Libritől, ráadásul külföldre is, és azt kell mondjam, maradéktalanul elégedett vagyok velük. Három nap alatt kiért a rendelésem, és bár a szállítási költség nagyjából egy könyv ára volt, nem mondanám horrorisztikusnak. Pláne miután akartam rendelni valamit tíz euró értékben Angliából, és 35 euróért szállították volna ki... Ezen kívül anyáéktól kaptam két könyvet, a másodikra egyáltalán nem számítottam. :) És végezetül tegnap megérkezett a Moly-os szülinapi ajándékozásra a csomagom. Végül pótcsomag kellett, de egyáltalán nem tántorított el ez a további ajándékozásoktól. 


Kapott/vett könyvek sorban:
Kelly Oram: Cinder és Ella
Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek
Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel
Tavi Kata: Táncvarázs
Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban

A blog:
Meglepő, ha azt mondom, a helyzet változatlan? :D Vannak kisebb - nagyobb kihagyások, de azt hiszem ezt a szintet tartani tudom, nem lesz hatalmas bejegyzés nélküli időszak, és így is szép mennyiséggel gyarapodhat idén az értékelések száma. Márciusban négy értékelés és egy Book Tag került fel.

A hónap dala:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése