2016. március 1., kedd

Ez történt - 2016. február

Már 2016 második hónapja is eltelt, és én továbbra sem tudom, hová tűntek el a napok. Ahogy januárban, ebben a hónapban sem igazán történtek dolgok, csak úgy voltam, itthon tengődtem és olvastam. Sokat. Állandóan. Na meg sorozatot néztem. Ezt is sokat. Szóval tényleg elmondható, hogy rengeteg szabadidőm volt. Az egyetem majd csak jövő héten kezdődik el itt, ez lesz az első félévem, kíváncsian várom, milyen lesz. Csütörtökön és pénteken nincsenek óráim, így valószínű marad időm több bejegyzésre is, de a héten még szeretnék előre megírni párat, hogy semmiképp ne legyen nagy oangás, továbbra is még sok könyv vár a sorára, vannak egyéb ötleteim, esetleg új rovatok is lehetnek majd, de persze ez még nagyon a jövő, lehet, hogy majd csak nyáron jutok el ideig. Majd meglátjuk. Addig is lássuk a februárt könyves és olvasós szempontból.

Mint már írtam, sokat olvastam, összesen most is hat könyvet végeztem ki, és természetesen befejeztem a januárban elkezdett Tíz kicsi négert is, ami életem első Agatha Christie regénye volt, és imádtam. Nagyon meglepődtem a végén, eleinte gyanakodtam is rá, de bizonyos körülmények miatt lekerült a lehetséges gyilkosok listáról. 
Egészen változatos könyvek akadtak most a kezem ügyébe (ami főként a molyos Book Challenge kihívásnak köszönhető), volt itt ifjúsági, két Harry Potter, new adult és történelmi is.

Sorban az olvasások:
J. K. Rowling: Harry Potter and the Goblet of Fire
Papp Dóra: Tükörlelkek
Colleen Hoover: This Girl - Ez a lány
J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve (Illusztrált)
Jamie McGuire: Veszedelmes sorscsapás
Ruta Sepetys Árnyalatnyi remény

Beszerzések:
Megtörtént az első idei vásárlásom, a Bookdepository-ról rendeltem meg Colleen Hoover November 9 című könyvét, alig várom, hogy olvassam! Elvileg ebben a hónapban kellett volna még egy könyvet kapnom, méghozzá a Molyos szülinapi ajándékozás keretein belül, de egyelőre még nem hozta a postás. Már elgondolkoztam normális vagy e, hogy minden nap a konyhaablakon bámulok ki minden egyes autó elmenetelekor, hogy esetleg nem a postás jött-e meg. :D 


A blog:
Továbbra is nehezen jutok el egy-egy bejegyzés megírásáig, nehezen tudom elkezdeni az értékeléseket, de igyekszem, viszont magamra sem akarom erőltetni, mert akkor csak rosszabb lesz. Ennek ellenére született négy értékelés, egy Book Tag és egy Cover Reveal is. Azt hiszem nem is olyan gáz ez, mindenképp több, mint amennyi egy éve volt jellemző... :D

A hónap dala:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése