2016. december 1., csütörtök

Ez történt - 2016. november


Elérkezett a november vége is, és ami azt illeti ebben a hónapban sem voltam túl aktív. Beütött a ZH-időszak (nálunk mondjuk nem így hívják, de így egyszerűbb:D), és nem igazán volt időm normális, minőségi bejegyzésekre, így inkább nem is próbáltam. Rossz, összecsapott bejegyzést nem akarok közétenni csak azért, hogy legyen, de azért így sem tűntem el teljesen, de erről majd később, ahogy az lenni szokott. Olvasás szempontjából is megakadtam kicsit, nem éppen a megfelelő könyvet kezdtem el ebben az időszakban, így inkább sorozatot és filmet néztem, de abból sem sokat. A YouTube viszont végig a barátom maradt, kikapcsolódásként általában ott kötöttem ki. Azt azért nem részletezném, kiket nézek, nem igazán ez a blog célja, de persze ha szeretnétek, sikítsatok, és írok róla. :)

Mint már írtam, november sem az olvasás hónapja volt. Még a hónap elején befejeztem a Girl Online-t, nagyon jó kis könnyed, kikapcsolós történet, nem tökéletes, de a célnak megfelelt. Aztán elkövettem egy hibát. Elkezdtem az 1984-et. Ne értsetek félre, addig, amíg eddig eljutottam kb. 100 oldal, addig tetszett, de nem voltam éppen abban az agyi állapotban, hogy megfelelően belemélyülhessek, így leginkább csak vár. Ha előbb nem, a téli szünetben tuti befejezem. Közben elkezdtem azért mást, mégpedig a Vörös betűkkel című regényt a Twister Media kiadótól, recenziós példányként kaptam (amiért nagyon hálás vagyok, mert szuper kis könyv), így legkésőbb jövő héten olvashattok is róla. 

Beszerzések:
Ebben a hónapban sem túloztam el, csupán egy könyvvel gyarapodott a magánkönyvtáram, és azt is kaptam. A bátyám vette meg magának az új Harry Pottert, elolvasta, majd odaadta nekem, mert hogy nekem még nem volt meg, és magyarul még nem olvastam. Bár maga a történet nem nyerte el annyira a tetszésem, azért jó érzés ezen a nyelven is a polcomon tudni, és kíváncsi vagyok a fordításra is, mert mégis eredetileg is TTB-vel ismertem meg a HP-t. :)

A blog:
Bár, mint már írtam, novemberben sem jutott túl sok időm a blogra, ennek ellenére azért nem maradtatok bejegyzés nélkül. Sőt, több is született, mint oktüberben, már-már sikerült hoznom az átlagot. Igaz, hogy nem sikerült ezeket eloszlatnom a hónapban, de ház ez van, aki olvas, az úgyis tudja, hogy tőlem ezt lehet várni. :D Szóval született két értékelés, volt egy Cover Reveal, írtam a Maxim őszi-téli megjelenéseiről, és megemlítettem a kidó nyereményjátékát is.

Ezeket néztem:

Once Upon A Time (Egyszer volt, hol nem volt)
Még mindig a hatodik évad. És a legutóbbi résznél már igencsak bajban voltam. Úgy érzem, az írók nem tudnk mit kezdeni már egy olyan évaddal, amelyik történetileg nincs kettészedve. Hol történik valami, hol nem. Belle és Rumple kapcsolata mostanság csak idegesít, Rumple különösen, pedig egészen bírtam a gonoszságot benne, de most hiába gonosz, nem ugyan olyan. Néhány már csak dísznek vannak. De azért még akad jó is benne, még mindig nagyon szeretem a sorozatot, jövő héten jön a félévadzáró, kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle.

How to Get Away with Murder (Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot)
Mindössze három rész volt novemberben, de azok fantasztikusak voltak. A félévadzáró okozta sokkból még mindig nem jöttem ki teljesen, mind-blowing volt nagyon. Annyira jól játszottak velünk, nézőkkel, hogy minden elismerésem. Bírom, hogy meg merték lépni, és el nem tudom mondani mennyire várom már a januárt, hogy folytatódjon!

Teen Wolf (Farkasbőrben)
A hónap elején gyorsan bedaráltam a még hátra lévő részeimet, majd egy hetet (szerencsére csak annyit) vártam a hatodik évadra. És erre bármennyit megérte volna várni. Elképesztően jól kezdett az évad, és bár a legutóbbi részt még nem láttam (a bejegyzés megírása után jön az is), az első kettő is szuper volt. Úgy érzem, nagyon jó utolsó évad lesz. De persze csak halkan jegyzem ezt meg, nehogy még elszóljam magam.

This Is Us
Októberben már írtam, milyen jól kezdett a sorozat, ám lemaradtam. Azóta sajnos csak három részre volt időm és energiám, négy még mindig hátra van ahhoz, hogy beérjem, de igyekszem. Mindenesetre azt a három részt is imádtam, szívmelebgető azzal együtt, hogy szívszorító. Még mindig azt modnom, ha szeretitek a drámát, mindenképp adjatok neki egy esélyt.

Gilmore Girls: A Year in the Life
Ez is eljött. Elkezdtem a Netflixes próbaidőszakomat, hogy azonnal, szinte éledben nézhessem. Pénteken öttől nagyjából éjfélig szinte felállás nélkül néztem végig. Ééés... egszen tetszett, néhol viszont csalódott is vagyok. Ahogy ülepedett az elmúlt egy hét alatt, ráeszméltem egy-két olyan dologra, ami nem tetszett, első nézésre szinte csak az volt bennem, hogy "jajj de jó, végre itt vannak újra", de a vége nagyon felhúzott. Kegyetlen zárás volt, szükségem lenne még ugyan ennyi részre legalább. Emily változását pedig imádtam. Mindenképp tervezek írni róla egy bejegyzést is, így egyelőre legyen elég ennyi.

Misfits (Kívülállók)
Sajnos eddig csak két részre futotta, de látok benne potenciált. Nem éppen az a stílusú sorozat, amit általában nézek, de nem egy kedvencem született már ilyenből. Kíváncsi vagyok, mit hoznak majd még, amint tudok, szakítok rá időt, mert sajnálom, hogy függőben van.

Hogyan lopjunk felhőkarcolót?
Jobb volt, mint amire számítottam. Nem kifejezetten jó, de egyszer-kétszer nézhető, és időnként még vicces is. A cselekménye elég képtelen, de a kivitelezése egészen jól sikerült. Egy-két jelenetet (főleg a végén az autóval) nagyon bírtam. Ha az ember megfelelően fáradt, akkor jól szórakozhat rajta. Nem lett kedvenc, az se biztos, hogy megnézném mégegyszer, de egynek mindenképp jó volt.

A százéves ember, aki kimászott az ablakon, és eltűnt
Ez is azon filmek egyike, amire azért figyeltem fel, mert mindenhol ott volt. Na meg azért a címe is elég figyelemfelkeltő. Már akkor úgy éreztem, hogy kéne adni neki egy esélyt, de elég sokáig tolódott így is. Végül kihívás miatt néztem meg, és jó választás volt. Ugyan voltak részek, amik untattak, vagy nem tetszettek, de összességében nem volt rossz film. A humora megnyert magának, időnként fogtam a fejem, egy-egy megszólaláson. Na meg a cselekmény… Az ember végig azt mondogatja magában, hogy ilyen nincs… De itt most igen, és jól elszórakoztatott. Örülök, hogy végül csak megnéztem. :)

Betörő az albérlőm
Soha nem néztem volna meg, ha nem azt nézzük az egyik órámon. Ahhoz képest, hogy ’55-ös sokkal viccesebb volt, mint némelyik mai vígjáték. A nénit nagyon bírtam, meg igazából a többieket is. A végkifejlet zseniális. Na meg az öreg nők, mikor átmennek, és nem hagyják békén a többieket. :D Áhh kár is ragozni, jó flm volt, jól esett, meg minden. :D

Pinokkió
Gyerekként kimaradt az életemből és lehet jobb is volt úgy. Nem hiszem, hogy azért nem szórakoztam igazán jól rajta, mert már kinőttem belőle. Sőt, biztos nem, mert mondjuk az Aranyhaj meg A Szépség és a szörnyeteg még mindig nagy kedvenc. Valahogy ez nem volt az igazi. Időnként aranyos volt, de igazság szerint túl sok jót nem találni benne. Persze, tanulságos valamilyen módon, de van ennél jobb is.

Karácsonyi lidércnyomás
A hónap csalódása. Nagyon sajnálom, hogy így alakult, nagy reményeket fűztem hozzá, annyian dícsérik és imádják, szerintem viszont olyan semmilyen volt. Nem volt vicces, sem ijesztő, egyszerűen unalmas volt, alig vártam, hogy vége legyen. Valószínűleg soha többet. :(

Időhurok
Irodalmon néztük meg, egyébként tuti nem látom. Eléggé mind-blowing volt, annak ellenére, hogy olvastam az alapul szolgáló novellát. (Szintén irodalomra kellett. :D) Kicsit sok is volt a vége, nehezen tudom befogadni, de összességében nem volt rossz film.

Mulan
Gyerekként ez is kimaradt, de szerencsére nagyon élveztem. Pont erre volt szükségem, izgalmas volt, na meg egy badass főhősnővel nálam már jól indul egy film. Biztosan elő fog még kerülni, ha mesés kedvem lesz. 

Idegpálya
Az idei év talán legjobban várt filmje nálam, mióta láttam az első előzetest. És szerencsére nem kellett csalódnom. Nem azt mondom, hogy életem legjobb filmje, de élveztem, az alapsztorija meg kicsit ijesztő a mai világra nézve. A végét én kicsit megváltoztatnám (de ahogy olvastam elég sokan). Ennek ellenére tetszett és nem kizárt, hogy újra meg fogom majd nézni.

A hónap dala:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése